Moderator: Moderafo's

Evelien schreef:ik hou zowieso niet van geboortekaartjes. Vandaar dat ik verre kennissen/collega's het via de mail laten weten.

jamillah schreef:Evelien schreef:ik hou zowieso niet van geboortekaartjes. Vandaar dat ik verre kennissen/collega's het via de mail laten weten.
Heb ik iets gemist?

jamillah schreef:Evelien schreef:ik hou zowieso niet van geboortekaartjes. Vandaar dat ik verre kennissen/collega's het via de mail laten weten.
Heb ik iets gemist?

.
.
 zelfs Matthew vond het erg interessant. die dacht dat het een muziekje was want die begon helemaal enthousiast heen en weer te bewegen, alsof het muziek was.
  zelfs Matthew vond het erg interessant. die dacht dat het een muziekje was want die begon helemaal enthousiast heen en weer te bewegen, alsof het muziek was. ).  En ik ben later uitgerekend dan jij.
 ).  En ik ben later uitgerekend dan jij. . ik kon met 20 weken nog verschillende dingen aan, daarna een groei-explosie!
 . ik kon met 20 weken nog verschillende dingen aan, daarna een groei-explosie!
 Ze is het 6e kindje van mijn zwager en schoonzus, en ze hadden 3 jongens en 2 meiden, nu dus 3 om 3
 Ze is het 6e kindje van mijn zwager en schoonzus, en ze hadden 3 jongens en 2 meiden, nu dus 3 om 3  Zo leuk!
 Zo leuk!Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten