Hoe gaat met het met je NdW en de anderen?
Zag dat ik nooit gepost had hoe het gesprek, n.a.v. me brief is gegaan met m'n psych. Gelukkig ging dat het gesprek erg goed, en werden me nachtmerries geen werkelijkheid. Kwamen eigenlijks tot de conclusie dat het me ook wel erg moeilijk is gemaakt door van psych. te zijn verwisseld. De 1 zei dit, de ander dat. Het was een erg lang verhaal geworden, maar ze vond het goed dat ik alles zo had opgeschreven. Ben toen doorgestuurd naar de psychiater om te kijken of ad misschien toch niet een zetje in de rug zou geven. Ik me wat beterder zou voelen en kon genieten van dingen. Aantal gesprekken bij gehad, toch besloten het niet te doen.
Ik volg nu therapie en daarnaast heb ik 1x in de 2 a 3 maanden een gesprek met m'n psych. om te kijken hoe het gaat. En ik mag altijd bellen, als ik nog een extra gesprek wil.
Begin nu (eindelijk) vooruit gang te merken

. Het is wel stapje voor stapje, maar ook niet alles kan tegelijk al zou je dat wel graag willen.
Slaap alleen erg veel, soms is dat best lastig. Slaap zo'n 9-10 uren op een nacht en word dan nog vaak wakker gemaakt. Als ik dan een nacht minder slaap heb, ben ik erg moe, vooral m'n lichaam, moet dat dan echt 'meeslepen'.
Ben alleen wel erg bang in het donker

, het is nu 's avonds best wel weer vroeg donker als ik thuis ben dan is er niks aan de hand, ben dan ook niet alleen. Maar als ik aan het oppassen ben, ben ik ontzettend bang dat er iemand binnenkomt, verkracht worden ed

. Dan de deur maar op slot, maar daarna moet ik terug naar huis rijden in het donker... vreselijk

. Zodra een auto een tijdje achter mij rijd, denk ik achterna gezeten te worden, dit is overdag ook zo. Grrr
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
.
Wat de toekomst brengen moge........