Moderator: Moderafo's
ik snap wat je bedoelt*Annette* schreef:kwebbel schreef:nee nee ben niet boos hoor haha. Maar ik heb dan ook een mindere band met m'n ouders, dit heb ik al meerdere keren uitgelegd en daarom ben ik heel blij dat ik met mijn schoonouders wel overweg kan. Ik klamp mij niet vast, tenminste niet dat ik het weet en ook zij hebben dat nooit gezegd. Ik zeg ook niet dat ik ze achterna reis, ik zou het heel jammer vinden als ze gaan, maar qua ziekte moeten ze toch gelijkvloers wonen. Ik vind het jammer maar ik zou egoistisch zijn als ik ze tegenhou.
Gelukkig maar. En ik weet dat je met je eigen ouders een mindere band heb, en snap dan ook heel goed dat je erg blij bent met je schoonouders omdat je met hun heel goed over weg kunt.
Nu zeg je ook weer ik vind het heel jammer maar zou het egoistisch vinden als ik ze tegenhou. Daarom kwam het bij mij ook even het op van, vast klammen, maar dat is misschien ook niet echt het juiste woord ervoor, kan er gewoon even geen ander woord voor vinden. Net of je heel dicht bij ze wil blijven...
Misschien moet het eerst ook wel even wennen voor je als ze naar Zeewolde zouden gaan verhuizen. En opzich is het natuurlijk nog niet eens zo heel ver 20-30 minuten rijden.
Leuk dat jullie aan het einde van het jaar gaan kijken naar een andere woning!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten