Bedankt!
Die doopjurk heb ik door een couturier laten maken toen ik zwanger was van Thomas. Ik hoop dat het een echte familiedoopjurk gaat worden. De jurk is idd erg lang, 1.25 meter. Ik moest ook echt hoge hakken dragen bij het dopen, anders kwam ie bijna op de grond. Maar dat vind ik ook juist gaaf!
@Liefje, Sarah kan natuurlijk nog wel veranderen van haarkleur of kleur ogen. Maar ik denk toch dat haar haar bruin blijft. Bij de geboorte was het nl zwart en bij Thomas ook. Bij Thomas viel het toen uit en kwam er donkerblond haar voor terug. Bij Sarah valt het niet uit, zelfs geen kale ligplek, haar haarkleur is alleen veranderd van zwart naar bruin. En het is precies mijn kleur, dus denk wel dat het zo blijft.
En ze is ckers lief voor me. Ze is supertevreden en rustig en als ze wakker is, dan lacht ze heel vaak.
En 's nachts slaapt ze zes a zeven uur door, dus ik kan redelijk goed bijtanken.
Dat doorslapen komt ook wel omdat ik overgestapt ben op flesvoeding. Ze heeft ws reflux en met de bv konden we het niet onder controle krijgen. En omdat ze zo'n drie keer per dag een hele voeding eruit spuugde, had ik ook flesvoeding nodig, want dan had ze na het spugen weer honger, terwijl ik geen voeding meer voor haar had. Nu krijgt ze omneo gemengd met flink wat nutriton (johannesbroodpitmeel) en dat gaat heel goed.