Moderator: Moderafo's

en kost rond de 10 euro pp. Wij hebben het laten komen in een zaaltje bij de kerk, was heel gezellig. Ik houd er ook niet zo van om de hele tijd op dezelfde plek te moeten blijven zitten.
 en kost rond de 10 euro pp. Wij hebben het laten komen in een zaaltje bij de kerk, was heel gezellig. Ik houd er ook niet zo van om de hele tijd op dezelfde plek te moeten blijven zitten.

kirsten schreef:En LeChat, zijn de zenuwen al begonnen?
 ) 'k Heb het nog druk met afronden van m'n dossiers op kantoor en vrijdag moet ik nog 2 tentamens van de beroepsopleiding maken, dus daar ben ik eerst nog mee bezig...
) 'k Heb het nog druk met afronden van m'n dossiers op kantoor en vrijdag moet ik nog 2 tentamens van de beroepsopleiding maken, dus daar ben ik eerst nog mee bezig... 

.
.  . Maar goed, dan heb ik m'n vakantie in ieder geval echt verdiend.
. Maar goed, dan heb ik m'n vakantie in ieder geval echt verdiend.   

. En gelukkig hoeven we niet veel meer te regelen voor de bruiloft. 'k Moet alleen m'n schoenen nog een beetje inlopen en wat kleine dingetjes kopen/regelen.
. En gelukkig hoeven we niet veel meer te regelen voor de bruiloft. 'k Moet alleen m'n schoenen nog een beetje inlopen en wat kleine dingetjes kopen/regelen.

. Er zijn nog wel wat kleine dingetjes en hier en daar wat dozen en ook een aantal spullen van mijn aanstaande (zoals zijn fiets, bureau en aquarium) moeten nog worden verhuisd, maar dat kan eventueel (en gebeurt deels) zelfs nog na de trouwdag worden geregeld natuurlijk.
. Er zijn nog wel wat kleine dingetjes en hier en daar wat dozen en ook een aantal spullen van mijn aanstaande (zoals zijn fiets, bureau en aquarium) moeten nog worden verhuisd, maar dat kan eventueel (en gebeurt deels) zelfs nog na de trouwdag worden geregeld natuurlijk.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten