trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor kwebbel » 07 jun 2009 12:09

Dat betwijfel ik ook. Wij hebben de bruiloft simpel gehouden, wij hadden rond de 25 daggasten die allemaal mee mochten eten eind van de middag en 's avonds een receptie met hapjes, drankjes, e.d. Prima te doen en dat kostte ons al genoeg 8)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 07 jun 2009 12:44

Wij hadden wel een warm buffet en dat werd door iedereen zeer gewaardeerd. Bovendien houden wij niet zo van sjiek. 'Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg' is ons motto. 8)
Wij vonden het ook erg prettig om na een lange zit in de kerk en auto tijdens het eten lekker heen en weer te lopen.
Afbeelding

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 08 jun 2009 09:19

Van de dingen die ik nu heb uitgezocht zijn juist vaak de buffetten duurder dan diners. Dus wat is dan goedkoop?
Ja, tenzij je een superdeluxe 5-gangenmenu gaat voorschotelen, maar dat vind ik niet zo nodig, haha.
Wij zijn ook niet zo van het erge chique etc. Geen tafelschikking en dat soort fratsen, lang leve de spontaniteit.
pobody's nerfect

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 jun 2009 09:52

Chinees eten op je bruiloft is ook heel lekker :) en kost rond de 10 euro pp. Wij hebben het laten komen in een zaaltje bij de kerk, was heel gezellig. Ik houd er ook niet zo van om de hele tijd op dezelfde plek te moeten blijven zitten.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 08 jun 2009 14:56

Wij hebben er wel voor gekozen om een chique diner te houden. Daarom hebben wij ook gekozen voor een tafelschikking en menukaart e.d. Bij een buffet zou ik dat ook niet zo maar doen. 's Avonds laat (rond 11 uur) hebben wij voor de feestavondgasten ook nog een buffet met hapjes, salades e.d. Ik vond een buffet ook prima i.p.v diner, maar dat heb ik niet alleen te beslissen. :wink:

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 10 jun 2009 13:34

Vanaf het begin hadden mijn vriend en ik zoiets van; iedereen die belangrijk is voor ons moet er gewoon zoveel mogelijk bij zijn op onze trouwdag. Dus we gaan met veel mensen eten. Tijdens gesprekken op diverse locaties werd al snel duidelijk dat een diner erg lastig is voor grote gezelschappen. Nu wordt het waarschijnlijk een feestelijke avond met een buffet, waarbij iedereen lekker kan rondlopen. Dat laatste vind ik ook wel leuk, een diner waarbij je op hetzelfde plekje blijft zitten kan tegenvallen als je niet zo gezellig zit. (Dat valt misschien wel op te lossen met tafelschikkingen, maargoed)
Dus, dat.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 15 jun 2009 17:37

En LeChat, zijn de zenuwen al begonnen?

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 15 jun 2009 21:46

kirsten schreef:En LeChat, zijn de zenuwen al begonnen?

Nee, nog niet... (Bij jou? :wink:) 'k Heb het nog druk met afronden van m'n dossiers op kantoor en vrijdag moet ik nog 2 tentamens van de beroepsopleiding maken, dus daar ben ik eerst nog mee bezig...

'k Kijk er wel al naar uit hoor! Ben ook erg benieuwd naar het weer natuurlijk, want als het zo is als het gisteren in Wageningen was... :?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 16 jun 2009 16:52

Dat wordt dus nog even een drukke tijd. Haha, bij mij nog geen zenuwen te bekennen hoor, het duurt nog zoooo lang.

Ik zal duimen voor goed weer in ieder geval. Gelukkig zegt de hoeveelheid regen niets over het huwelijk. :wink:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 16 jun 2009 19:59

Haha, je weet maar nooit, bij sommigen beginnen zenuwen erg vroeg 8).
Druk is het zeker nog even... kreeg vandaag te horen dat ik nog 2 extra stukken moet schrijven, omdat de wederpartij geen uitstel wil verlenen en omdat een ambtenaar bij het Ministerie van Justitie opeens haast maakt :roll:. Maar goed, dan heb ik m'n vakantie in ieder geval echt verdiend. 8)

Daar heb je gelijk in (wat die regen betreft) en we hebben natuurlijk die coole paraplu!

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 17 jun 2009 07:42

Wel balen zo al die drukte. Moet je nog heel veel regelen voor jullie bruiloft?

Inderdaad een gave paraplu. Ik heb hem al weken geleden besteld, maar de winkel had hem niet op voorraad. Nu maar hopen dat hij er over 3 maanden is. :wink:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 17 jun 2009 20:30

Ach ja, die drukte hoort bij het vak :wink:. En gelukkig hoeven we niet veel meer te regelen voor de bruiloft. 'k Moet alleen m'n schoenen nog een beetje inlopen en wat kleine dingetjes kopen/regelen.

3 maanden, dat zal toch wel? :)

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 17 jun 2009 22:40

Ook de verhuizing is al helemaal gebeurd?

Jaja, nog 3 maanden. Zal vast wel goed komen. Ik heb hem alleen al 3 maanden geleden besteld, dus een beetje mag het wel opschieten. :wink:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 17 jun 2009 23:05

Ik woon al sinds begin deze maand in het nieuwe huis :wink:. Er zijn nog wel wat kleine dingetjes en hier en daar wat dozen en ook een aantal spullen van mijn aanstaande (zoals zijn fiets, bureau en aquarium) moeten nog worden verhuisd, maar dat kan eventueel (en gebeurt deels) zelfs nog na de trouwdag worden geregeld natuurlijk.

Da's al wel lang dan zeg, balen dat 'ie net uitverkocht was!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 22 jun 2009 07:36

Fijne voorbereidingsweek Le Chat en volgens de berichten krijg je prima weer aankomende vrijdag! Geniet ervan!

Terug naar “Archief”