Thanks Daphne!
Sja

... de brief heb ik zo'n beetje op papier staan. Moet er gewoon echt even voor gaan zitten, schrijf nu steeds wel weer even wat op, maar vind eigenlijks best lastig... Ik denk zoveel

... Magoed wil hm deze week toch echt afkrijgen, zodat ik eind van de week kan bellen voor een afspraak

. Blijf het nu gewoon maar een beetje vooruit schuiven, dus nog steeds geen duidelijkheid o.i.d.
Inmiddels begonnen met therapie, pff wel vermoeiend en heftig om over je gevoelens tepraten in het bijzijn van anderen. Maar het is wel heel fijn, dat je elkaar goed begrijpt doordat je veel herkent van elkaar.
Maandag ging het weer helemaal mis
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
. Tekeer gegaan tegen me ouders en iedereen

, boos, met behuilde ogen met de hond weggegaan, kwam gelukkig bijna niemand tegen

. Daarna op bed gegaan, maarja ik ben dan heel onrustig in me lichaam en hoofd. Wil dan gewoon het liefst alleen zijn, geen gezeur, geen vragen, geen telefoon
(en die ging wel een aantal keren, maar gewoon laten rinkelen, later vroeg me pa waarom ik de telefoon niet opnam
.) Vooral op zulke momenten zie ik echt werkelijk alles negatief in, alles lijkt onmogelijk.
(Het gevoel hebben dat) iedereen me 'in de stront laat zakken', ben alleen goed op momenten als ze 'misbruik' van me kunnen maken. Op het school was dat ook altijd zo, er waren klasgenoten die niks met me temaken wilde hebben. Maar moest er een opdracht gemaakt worden, dan wouden ze opeens wel bij me in het groepje en was alles koek en ei, maar zodra de opdracht klaar was, kwam ik weer links te liggen. Ik druf(de) toch nooit geen nee te zeggen
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
. En niemand begrijpt me gewoon

, ben nog jong dus wat zeur ik

.
En ik weet gewoon absoluut niet meer wat ik nu wil, qua werk ed. Heb heel erg het gevoel dat ik voor wat anders moet gaan kiezen, omdat dat wat ik wou, de zorg, en voor ging, tezwaar voor mij is. Maar wat wil ik dan

. Maar eens met de psych over hebben wat wijs is

. Want al die vragen erover ben ik spuugzat, want ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet! Heb er vaak ook een soort schaamte gevoel bij

. Magoed ik ben vaak 'fout' bezig, om gewoon een masker op te zetten en net te doen of er niks aan de hand is

... Herkennen meer dat?
Iedereen heel veel sterkte

! Hoop voor je NdW dat je snel weer wat beterder mag gaan, hoop ook niet voor je dat je er nu nog eens een depressie bij komt.
Wat de toekomst brengen moge........