Refowebkids deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

gempa
Kapitein
Kapitein

Re: Refowebkids deel 9

Berichtdoor gempa » 04 jun 2009 13:01

pol schreef:Leuk hoor al die kadootjes......weer wat nieuws om mee te spelen.

wie heeft er trouwens ervaring met dat opbergsysteem van Ikea? Dat trofast systeem?

ik wat wil je weten??? :D

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 04 jun 2009 13:35

Bij Ikea heb je het trofast systeem. Annemiek krijgt een nieuwe slaapkamer en we moeten het speelgoed ook ergens in opruimen en toen zag ik dat, misschien kent iemand het.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... kea/12018/

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 04 jun 2009 14:03

Leuke cadeaus Liefje!
Ben benieuwd of Thomas zijn verjaardag ook zo bewust gaat vieren. Hij krijgt van kraamvisite nu ook al regelmatig cadeautjes en de geboorteslingers hangen nog steeds op. Dus of hij doorheeft dat het straks echt alleen voor hem bedoeld is? :-k

Vanmorgen heb ik Thomas bed opgemaakt met een dekbedovertrek met deken. Normaal gesproken slaapt hij alleen in een combisleeper, dus hij is geen beddengoed gewend. Maar nu ligt hij al twee uurtjes heerlijk te pitten. T is natuurlijk ook wel erg interessant om hetzelfde op je bed te hebben als papa en mama! 8)
Ben blij dat het (in elk geval dit middagslaapje) goed gaat, want binnenkort wordt het toch echt hoog tijd voor een juniorbed. Er zit namelijk nogal goede vering in z'n matras, dus als hij flink staat te jumpen, dan wordt hij zowat gelanceerd... En dat is al een paar keer maar net goed afgelopen... :shock:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 04 jun 2009 14:30

Bloempie:
Hoe oud is Thomas nu precies?
Fijn dat hij nog zo lekker een middagdut doet!
Idd, is natuurlijk erg interresant om hetzelfde als papa en mama op het bed te hebben.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 04 jun 2009 16:42

En wat denk je met dat gejump voor de bedbodem. Wij hebben al 2 lattenbodems versleten hoor!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 04 jun 2009 18:08

pol schreef:Bij Ikea heb je het trofast systeem. Annemiek krijgt een nieuwe slaapkamer en we moeten het speelgoed ook ergens in opruimen en toen zag ik dat, misschien kent iemand het.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... kea/12018/

Hoi, ziet er misschien wel leuk uit, maar je moet er wel rekening mee houden
dat je altijd een stofbende hebt doordat het open is!
Time flies when you have none!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 04 jun 2009 19:06

dat stof valt wel mee. Hoef je maar 1 keer in de week af te stoffen.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 04 jun 2009 19:14

dat vind ik al te veel :lol:

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 04 jun 2009 19:40

Afstoffen moet je een dicht kastje ook. Maar hier gaat ook in de bak, op het speelgoed e.d. allemaal stof zitten. Dat is echt een nadeel.
Time flies when you have none!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 04 jun 2009 19:55

Sterretje schreef:Afstoffen moet je een dicht kastje ook. Maar hier gaat ook in de bak, op het speelgoed e.d. allemaal stof zitten. Dat is echt een nadeel.

nop.. er zijn deksels bij!!

ik vind het ideaal... alleeen heeft dochterlief geen speelgoed wat erin past. Een collega van mij heeft twee meiden en behoorlijk wat speelgoed, zij heeft dus op zolder bijvoorbeeld zo bak met blokjes, en duplo, en dat wisselt ze dan om met de bakken die op dat moment beneden eheft. Zo blijft de zolder ook altijd opgeruimd, en stofvrij! super ideaal dus!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 04 jun 2009 20:31

dat is ideaal. Heb je ook niet al het speelgoed beneden.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 04 jun 2009 20:56

het is idd heel handig voor speelgoed en sorteren van knutselspullen enz

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 04 jun 2009 21:11

gempa schreef:het is idd heel handig voor speelgoed en sorteren van knutselspullen enz

yeps.. dr zijn ook grote en kleine bakken. Ik vind het voordeel van het gewoon makkelijk omwisselen env ervolgens de zoder ook nog netjes te hebben!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 04 jun 2009 22:10

Juultje77 schreef:Liefje: van harte gefeliciteerd met Danique!! Hebben jullie een leuke dag gehad?
Mooie fiets, hoor!

Fijn dat Thomas zo goed slaapt, enne springen op bedden is hier ten strengste verboden. Ind. om de lattenbodems en ik vind het ook onnodig dat gespring over het hele bed, alles raakt verfrommelt.

Alexander heeft ws roodvonk, gelukkig is hij er niet erg ziek van. Ik heb wel even de huisarts gebeld in hoeverre het gevaarlijk is voor kleine baby's omdat 2 zussen op het laatst lopen en hun kindjes niet in gevaar wil brengen. Maar het is gelukkig niet gevaarlijk.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 05 jun 2009 05:53

Memmem schreef:
Juultje77 schreef:Liefje: van harte gefeliciteerd met Danique!! Hebben jullie een leuke dag gehad?
Mooie fiets, hoor!

Fijn dat Thomas zo goed slaapt, enne springen op bedden is hier ten strengste verboden. Ind. om de lattenbodems en ik vind het ook onnodig dat gespring over het hele bed, alles raakt verfrommelt.

Alexander heeft ws roodvonk, gelukkig is hij er niet erg ziek van. Ik heb wel even de huisarts gebeld in hoeverre het gevaarlijk is voor kleine baby's omdat 2 zussen op het laatst lopen en hun kindjes niet in gevaar wil brengen. Maar het is gelukkig niet gevaarlijk.

Beterschap met Alexander, vervelend joh, maar gelukkig heeft hij er dan weinig last van!
Springen op bedden is hier ook verboden hoor, maar omdat de kids het aardje van hun moeder hebben vinden ze het erg leuk, (vroeger deed ik het bij voorkeur op het bed van de buurvrouw want dat veerde extra hard en kon je er een salto op maken :lol: )

Terug naar “Archief”