pol schreef:Leuk hoor al die kadootjes......weer wat nieuws om mee te spelen.
wie heeft er trouwens ervaring met dat opbergsysteem van Ikea? Dat trofast systeem?
ik wat wil je weten???

Moderator: Moderafo's
pol schreef:Leuk hoor al die kadootjes......weer wat nieuws om mee te spelen.
wie heeft er trouwens ervaring met dat opbergsysteem van Ikea? Dat trofast systeem?
pol schreef:Bij Ikea heb je het trofast systeem. Annemiek krijgt een nieuwe slaapkamer en we moeten het speelgoed ook ergens in opruimen en toen zag ik dat, misschien kent iemand het.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... kea/12018/
Sterretje schreef:Afstoffen moet je een dicht kastje ook. Maar hier gaat ook in de bak, op het speelgoed e.d. allemaal stof zitten. Dat is echt een nadeel.
gempa schreef:het is idd heel handig voor speelgoed en sorteren van knutselspullen enz
Juultje77 schreef:Liefje: van harte gefeliciteerd met Danique!! Hebben jullie een leuke dag gehad?
Mooie fiets, hoor!
Memmem schreef:Juultje77 schreef:Liefje: van harte gefeliciteerd met Danique!! Hebben jullie een leuke dag gehad?
Mooie fiets, hoor!
Fijn dat Thomas zo goed slaapt, enne springen op bedden is hier ten strengste verboden. Ind. om de lattenbodems en ik vind het ook onnodig dat gespring over het hele bed, alles raakt verfrommelt.
Alexander heeft ws roodvonk, gelukkig is hij er niet erg ziek van. Ik heb wel even de huisarts gebeld in hoeverre het gevaarlijk is voor kleine baby's omdat 2 zussen op het laatst lopen en hun kindjes niet in gevaar wil brengen. Maar het is gelukkig niet gevaarlijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten