Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:k heb een leuk groot huis gezien net over de grens bij Drenthe (duitsland dus). hmmmm voor weinig geld.
kwebbel schreef:nee nee ben niet boos hoor haha. Maar ik heb dan ook een mindere band met m'n ouders, dit heb ik al meerdere keren uitgelegd en daarom ben ik heel blij dat ik met mijn schoonouders wel overweg kan. Ik klamp mij niet vast, tenminste niet dat ik het weet en ook zij hebben dat nooit gezegd. Ik zeg ook niet dat ik ze achterna reis, ik zou het heel jammer vinden als ze gaan, maar qua ziekte moeten ze toch gelijkvloers wonen. Ik vind het jammer maar ik zou egoistisch zijn als ik ze tegenhou.*Annette* schreef:Maar Kwebbel jij hoeft toch niet perse bij je schoonouders in de buurt te wonen? Als zij toch naar Zeewolde verhuizen, ben je toch niet verplicht om ook daarheen te verhuizen? En 20-30 minuten valt toch best mee? Sorry misschien vind je het wel heel raar dat ik het zeg maar heb n beetje het idee dat je een beetje teveel aan je schoonouders vastklampt of hoe je dat ook noemt. Het zullen vast hele lieve ouders voor jou en je man wezen, maar toch misschien moet je proberen om het een beetje 'los' te laten, je zegt zelf in een vorige post dat het qua ziekte wel steeds slechter gaat, misschien wil je daarom ook wel dicht bij ze in de buurt wonen, weet het niet. Maar zelf denk ik dan, hoe moet het voor jou wezen als zij er niet meer zullen zijn? Sorry dit kwam even bij mij naar boven, misschien heb ik het helemaal verkeerd begrepen, hoop in ieder geval dat je het niet verkeerd van me opvat en boos zult zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten