Moderator: Moderafo's
liefje schreef:Sommige scholen gaan kinderen met waterpokken echt niet naar school!
Dus niet overal zo.
Beterschap!
MissF schreef:Fijn dat het zo goed gaat Sterretje! Komen er ook weer foto's?
Met Jurian gaat het ook prima. Hij is nu 70 cm en 7,3 kilo. Erg ruim boven gemiddeld met zijn lengte (en daar zijn we nog steeds erg blij mee)
Hij mag vanaf vandaag over op 4 flessen dus die laatste van 10 uur kunnen we lekker schrappen. En het eerste stukje appel is naar binnen. Ik ben niet zo van al die potjes en dat vloeibare voedsel. Ik heb het idee dat hij veel beter meteen kan leren eten zoals wij ook eten, dus een stukje appel helemaal fijn prakken in plaats van in de staafmixer (nouja, zo eten wij niet hoor, maar het komt wel meer in de richting dan vloeibaar). Hij gruwde er gewoon van toen ik hem een klein hapje gaf. Hij rilde echt. En daarna lachte hij wel weer en duwde vrolijk met zijn tong alle appel weer naar buiten. Hij heeft nu wel een klein beetje doorgeslikt, maar echt een feest vindt hij het niet. Nouja, morgen gewoon weer een poging.
Ik heb net ook het hemeltje van zijn bedje gehaald, ik vond het opeens zo kinderachtig en meisjesachtig. Veel moeders willen hun eerste graag snel groot hebben en ik denk dat ik er ook een klein beetje bij hoor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten