Jo'tje schreef:Pffft, ik krijg echt de griebels van clubjes als één in waarheid. Dat je je zorgen maakt of soms ergens kritiek op hebt: oke.
Er zijn voldoende wegen die te uiten of dat te bespreken. Maar ga alsjeblieft geen filmpjes op websites zetten met als titel: 'alweer zo'n dramatische kerkdienst uit...' etc. Echt, supertriest![]()
(Maargoed, ik zit dan ook niet zo aan het stickertje vast dat ik overal en altijd gkv'er zou blijven.)
@Boekenlezer: ik begrijp je twijfels etc, maar eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje irritant worden dat er altijd weer commentaar op publicaties van de gkv-kant wordt gegeven. Je gaat toch ook alle andere kerkverbanden niet zo uit blijven spitten? Nu klinkt het een beetje zo van: zie je wel, het gaat daar allemaal mis! Terwijl je het vast niet zo zult menen, denk ik zo
Ja, 't is echt wat met die kerkdienst! Er staan plaatjes in de kerk. Tjongejonge! Nou, daar kan het niet meer mee goed komen hoor....!

Voor de kinderen aanschouwelijk onderwijs is toch goed? Mag best bij tijden! Het moet geen kindse bedoening worden, maar nu en dan kinderlijk eenvoudig is niets mis mee! Jezus deed het toch Zelf ook aan de hand van zichtbare voorbeelden?
Ik vind de betiteling van Een in Waarheid zeer onterecht! Hoezo stemmingmakerij?
Er zijn best dingen aan te merken op de gang van zaken in de GKV, en ze hebben op hun website ook best wel steekhoudende argumenten, maar een kerkdienst afdoen als dramatisch?
Erg jammer....