Moderator: Moderafo's
Anne 80 schreef:Weet jij misschien welk land over het algemeen het snelst gaat? (voor kinderen tot 24 maanden)
Jullie hebben toch ook voor deze leeftijd gekozen?
Galateia schreef:@Anne: hoe ging het gesprek? Ben erg benieuwd!
Anne 80 schreef:Galateia schreef:@Anne: hoe ging het gesprek? Ben erg benieuwd!
Hoi Galateia,
Het ging wel goed volgens mij.
Sommige vragen waren best lastig om direct goed te motiveren, maar we kwamen er samen aardig uit. Herken jij dit ook?
De Raadsmedewerker was vriendelijk, maar ook erg zakelijk.
Ze bemoedigde ons na het gesprek wel. Zei dat we er niet te veel over in moeten zitten, en dat ze nog geen gekke dingen heeft gehoord bij ons.
Ze zei dat we het zelf al zouden moeten weten, als er dingen zijn waardoor we afgewezen zouden kunnen worden.
Hoever zijn jullie met het verzamelen van de documenten?
Hebben jullie enig idee hoe lang het gaat duren voor jullie een voorstel krijgen?
Gr. Anne
Galateia schreef:Anne 80 schreef:Galateia schreef:@Anne: hoe ging het gesprek? Ben erg benieuwd!
Hoi Galateia,
Het ging wel goed volgens mij.
Sommige vragen waren best lastig om direct goed te motiveren, maar we kwamen er samen aardig uit. Herken jij dit ook?
De Raadsmedewerker was vriendelijk, maar ook erg zakelijk.
Ze bemoedigde ons na het gesprek wel. Zei dat we er niet te veel over in moeten zitten, en dat ze nog geen gekke dingen heeft gehoord bij ons.
Ze zei dat we het zelf al zouden moeten weten, als er dingen zijn waardoor we afgewezen zouden kunnen worden.
Hoever zijn jullie met het verzamelen van de documenten?
Hebben jullie enig idee hoe lang het gaat duren voor jullie een voorstel krijgen?
Gr. Anne
Heel herkenbaar, hoor, dus ik zou me inderdaad geen zorgen maken!
Wanneer is jullie tweede gesprek gepland? Zit er veel tijd tussen?
Wanneer wij een voorstel kunnen verwachten? Geen idee. Dat kan alles zijn tussen een paar maanden en 2 jaar. Dat wordt dus een hele spannende periode!
dientjebommel schreef:Ik lees dit forum nu al een tijdje mee, omdat we zelf ook met een adoptieprocedure bezig zijn.
Momenteel zijn we bezig met de voorlichtingsbijeenkomsten.
Vanaf het begin, zouden we al het liefst een kindje uit Zuid Afrika adopteren, maar we hadden deze wens al een beetje van ons af gezet, aangezien de wachtlijsten bij Wereldkinderen gesloten zijn. Maar tot mijn verbazing lees ik dat jullie het hebben over adoptie uit Zuid Afrika als één van de snelste landen. Via welke vergunninghouder is dat dan?? Ik ben zeer benieuwd!! Zeker ook omdat Anne80 ook nog geen BT heeft en dus nog niet op de wachtlijst kan staan.
Ik lees dit forum nu al een tijdje mee, omdat we zelf ook met een adoptieprocedure bezig zijn.
Vanaf het begin, zouden we al het liefst een kindje uit Zuid Afrika adopteren, maar we hadden deze wens al een beetje van ons af gezet, aangezien de wachtlijsten bij Wereldkinderen gesloten zijn. Maar tot mijn verbazing lees ik dat jullie het hebben over adoptie uit Zuid Afrika als één van de snelste landen. Via welke vergunninghouder is dat dan?? Ik ben zeer benieuwd!! Zeker ook omdat Anne80 ook nog geen BT heeft en dus nog niet op de wachtlijst kan staan.
dientjebommel schreef:Ik lees dit forum nu al een tijdje mee, omdat we zelf ook met een adoptieprocedure bezig zijn.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten