Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Is het niet gewoon verstandiger om heel constant te leven. Op vaste dagen sporten en gewoon elke dag ongeveer hetzelfde eten? Van 1 koekje of een keer een pak koekjes kom je echt niet aan. Juist dat schommelen in het gewicht is niet zo goed. Je geeft aan dat je best lang bent en maat 36/38 hebt. Dat is toch gewoon prima! De meeste vrouwen hebben billen en eigenlijk vind ik dat ook altijd mooi aan een vrouw.
Daphne schreef:Mee eens, ajl. 63 kilo wegen als je lang bent, nou, dan ben je dus gewoon slank. Ik weet niet hoe lang je bent, maar als je boven de 1.80 bent is dat zelfs te mager.
Ik ben +/- 1.55, wás ik maar 63 kilo...Maar goed, voordat ik dat weeg, ben ik minimaal een jaar streng lijnen verder!
trijntjejohanna schreef:hoe kan je nu een dikke kont/buikje hebben als je maat 36/38 hebt? als je een dikke kont hebt pas je niet in maat 36/38 lijkt mij?
Daatje123 schreef:Misschien is Annette wel erg onzeker over haar uiterlijk en vallen buik en billen haar harder op. *is maar een gedachtegang*
*Annette* schreef:Daphne schreef:Mee eens, ajl. 63 kilo wegen als je lang bent, nou, dan ben je dus gewoon slank. Ik weet niet hoe lang je bent, maar als je boven de 1.80 bent is dat zelfs te mager.
Ik ben +/- 1.55, wás ik maar 63 kilo...Maar goed, voordat ik dat weeg, ben ik minimaal een jaar streng lijnen verder!
Inderdaad ben ik langer als 1.80, maar mager ben ik echt niet hoor! Ik voel me hierbij gewoon niet prettig... iedere morgen zie ik het weer in de spiegel...
Gerdien B. schreef:Daarbij is het belangrijkste dat je eerst jezelf accepteerd. Anders kan je af gaan vallen tot je een ons weegt, maar het risico dat je ontevreden over jezelf blijft is dan nog erg groot.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 gasten