Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Wow Galateia, dat je man zijn haar opoffert vind ik wel bijzonder!
Jo'tje schreef:Ohhhh sjonge wat spannend! Het komt echt zo dichtbij nu voor jullie!![]()
Over drie weken... zal het oranje vakje voor dit topic nooit meer hetzelfde zijn
Galateia schreef:Anne 80 schreef:Gefeliciteerd Galateia! Om stil van te worden...
Zuid-Afrika zou ook mijn "1e keus" zijn, maar samen met mijn man zijn wij op een ander land uitgekomen.
Staan jullie echt op de wachtlijst, of is het nog een préwachtlijst? Ik hoorde van een ander stel dat ook bezig is voor Zuid-Afrika, maar er misschien mee gaat stoppen omdat ze het veel te lang vinden duren. Zij doen dit via Wereldkinderen.
Wij krijgen binnen 3 weken ons gezinsonderzoek!
Succes met het verzamelen van de documenten! Nog een hele klus volgens mij.
We gaan niet op de wachtlijst voor Zuid-Afrika, maar voor Nigeria! Dat is ook Afrika![]()
En voor welk land gaan jullie nu. Taiwan? Ik gok maar wat, hoor, ik heb wel vaker mensen horen twijfelen tussen Zuid-Afrika en Taiwan, vandaar![]()
Galateia schreef:Het komt wel goed. Hij vindt het wel erg jammer, maar niet meer dan dat. Het is namelijk geen moeilijke keuze: 'lang haar + geen kindje adopteren' of 'kort kapsel + kindje adopteren'. En als je het zo zwart-wit stelt, dan valt dat 'opofferen' ineens wel weer mee
Lalage schreef:Het groeit ook vanzelf weer aan![]()
Lalage schreef:Wow ik vind het echt zo gaaf dat jullie zo'n donker kindje krijgen... ik weet niet waarom, maar Chinese en Afrikaanse kinderen vind ik zo mooi! Misschien omdat ik zelf zo'n bleekscheet ben hahaEn verder het idee dat je de toekomst van een kind totaal kunt veranderen, ook al kan een adoptiekind het ook erg moeilijk krijgen met zijn afkomst... het spreekt me veel meer aan dan een eigen kind krijgen. Jullie hadden toch ook al gekozen voor adoptie voordat je aan eigen kinderen dacht? (of hoe moet ik dat formuleren?) Volgens mij krijgt jullie kindje echt superouders, ik hoop dat jullie niet te lang hoeven wachten. Kortom ik kan niet helemaal de goede woorden vinden, maar leef erg met jullie mee.
Galateia schreef:Taiwan, yeah, goed gegokt![]()
De procedures vind ik wel wat op elkaar lijken, vandaar. Weet niet waarom. Wat was eigenlijk de reden om van Zuid-Afrika over te stappen op Taiwan? Want volgens mij is Taiwan niet echt sneller, of heb ik het mis?
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde
Galateia schreef:Ja, Taiwan is een redelijk zeker procedure!
Mag ik vragen waarom je man liever geen Afrikaans land wilde? Ben gewoon benieuwd!
Jullie hebben natuurlijk het voordeel dat je uit CSS kunt adopteren, die loopt iets sneller dan Cathwel, of was het nou andersom?! Uhm... nou ja, je hebt in elk geval het voordeel gelovig te zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten