Zwanger deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Zwanger deel6

Berichtdoor kwebbel » 20 mei 2009 16:46

van harte gefeliciteerd rosaatje & man !! God's zegen over dit kind gewenst.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 20 mei 2009 16:52

Rosaatje: Gefeliciteerd met jullie dochter Josephine! Mooie naam!

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 20 mei 2009 18:49

Rosaatje, man en kinderen: van harte gefeliciteerd! Mooi te horen dat het allemaal vlot is gegaan... ik hoop dat je jezelf ook weer een beetje goed voelt!
Alle nieuwe zwangeren: (ik heb er weer een paar gemist, vrees ik) van harte gefeliciteerd en een hele voorspoedige & fijne zwangerschap toegewenst!

liefs, elvira

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 20 mei 2009 19:21

Tuinfluiter schreef:Wat fijn Rosaatje dat alles zo goed is gegaan!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje.
Een fijne kraamweek toegewenst en alle goeds toegewenst in de opvoeding van de kleine meid!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 20 mei 2009 20:11

LauraC schreef:
Een fijne kraamweek toegewenst en alle goeds toegewenst in de opvoeding van de kleine meid!
Time flies when you have none!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 20 mei 2009 22:27

Rosaatje, gefeliciteerd met je kleine meisje.

Geniet van alle mooie dingen maar ook veel sterkte gewenst!
ja, dat is mijn mening dan he.....

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 21 mei 2009 12:59

Gefeliciteerd Rosaatje en man.Super gave naam.Gods zegen in de opvoeding.Geniet van deze tijd....!!

Alle overige zwangeren ook gefeliciteerd. Hopelijk mag alles goed gaan.

@Bloempie ben benieuwd. Fijn dat je nu weer kan genieten...
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

rosaatje

Berichtdoor rosaatje » 21 mei 2009 18:50

vpk schreef:Van harte gefeliciteerd rosaatje! Wat een prachtige naam.
Laat je maar lekker verwennen en geniet van de komende tijd!

Als we ons aan het lijstje houden, ben ik geloof ik de volgende die 'aan de beurt' is..
't wordt nu best spannend

Heel veel sterkte met de laatste loodjes. Heel spannend hoor.

rosaatje

Berichtdoor rosaatje » 21 mei 2009 18:53

bloempie schreef:Ons internet is al een paar weken stuk, vandaar dat ik niet meer online ben geweest. Maar nu was ik zo benieuwd of Rosaatje al bevallen is, dat ik ergens anders het internet op ben gegaan. En zo te zien niet voor niets: Rosaatje en gezin, van harte gefeliciteerd met jullie Josephine! :D Fijn dat jullie zo aan het genieten zijn!
Alle nieuwe zwangeren, van harte gefeliciteerd. Geniet er van, ondanks eventuele kwaaltjes.
En de hoogzwangeren onder ons, succes met de laatste loodjes!

Hier gaat alles goed met Sarah en mij. We hebben het even moeilijk gehad met een dubbele borstontsteking en daardoor ontregeld vraag en aanbod. Maar nu is het weer volop genieten! Sarah is heel rustig en tevreden gelukkig en Thomas is helemaal weg van z'n kleine zusje.
Hopelijk hebben we gauw weer internet, dan zal ik flink gaan updaten met foto's enzo! 8)

Fijn bloempie dat het nu weer goed gaat, maar dat is wel even wat minder als je dubbele borstontsteking hebt. Ben je wel doorgegaan met bv? Ik ben vandaag met daktarin begonnen, omdat ik spruw heb. Ook niet echt prettig, maar hopelijk helpt de zalf snel. Want ik wil dolgraag bv blijven geven, maar het is nu wel pijnlijk.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 21 mei 2009 21:19

hoop voor je dat de spruw snel weggaat.
krijg je nu ook vervelende reacties over dat je misschien liever een jongentje had gehad?
Wij hebben 4 jongens en met de vorige zwangerschap hoorde ik een enkele keer dat we nu toch wel op een meisje zouden hopen. Zal deze keer ook nog wel gaan gebeuren denk ik.
Ik hoorde zelfs dat ze bij iemand tijdens de kraamperiode hadden gevraagd of ze het niet erg jammer vond dat het weer (3e) een jongentje was terwijl ze een lichamelijk heel moeilijke zwangerschap had gehad.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 22 mei 2009 08:24

Ik zou het zelf nooit vragen, maar ik kan mij de gedachte wel voorstellen. Alhoewel aan goede vriendinnen heb ik het wel eens gevraagd en ook eerlijk antwoord gekregen dat ze een bepaalde voorkeur hadden.

Mijn man komt er gewoon eerlijk voor uit. Hij hoopt op een dochter. Hij komt zelf uit een gezin met alleen maar jongens en een klein meisje lijkt hem helemaal geweldig. Als het een jongen wordt, is het ook prima en dan is hij ook echt niet teleurgesteld. Als hij mocht kiezen, zou hij gewoon voor een dochter gaan.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 22 mei 2009 08:45

LauraC schreef:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 mei 2009 15:20

Daphne schreef:Gefeliciteerd, ajl! :D

Ik word ook tante! Voor de eerste keer van mijn kant. :) Mijn zusje is inmiddels 10 weken zwanger. Vanmorgen heeft ze de echo gehad. Voor zover ze kunnen zien is alles goed.
Sinds twee weken gaat het met m'n zusje zelf helaas minder goed, erg misselijk, houdt amper iets binnen... (ongeveer 1 kopje thee per dag blijft erin). :( Ze is in een week tijd al 5 kilo afgevallen. Als ze vrijdag nog amper vocht binnen houdt, moet ze aan het infuus. Dus hopelijk gaat het snel beter!

Kreeg net een sms van mijn ma: Ze zitten al in het ZH, ze moet opgenomen worden. :(
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 22 mei 2009 15:40

sterkte Daphne! Hopelijk voelt je zus zich wat beter.

rosaatje

Berichtdoor rosaatje » 22 mei 2009 18:40

Memmem schreef:hoop voor je dat de spruw snel weggaat.
krijg je nu ook vervelende reacties over dat je misschien liever een jongentje had gehad?
Wij hebben 4 jongens en met de vorige zwangerschap hoorde ik een enkele keer dat we nu toch wel op een meisje zouden hopen. Zal deze keer ook nog wel gaan gebeuren denk ik.
Ik hoorde zelfs dat ze bij iemand tijdens de kraamperiode hadden gevraagd of ze het niet erg jammer vond dat het weer (3e) een jongentje was terwijl ze een lichamelijk heel moeilijke zwangerschap had gehad.

Idd zijn er enkele mensen die dit gewoon hardop durven te zeggen.
Dit hadden wij zelfs al toen we onze 2e dochter kregen. Terwijl wij juist ontzettend dankbaar zijn dat zover we kunnen zien ze gezond is.
Onze oudste is geboren net een lich.afwijking, en dit brengt/bracht toch de nodige zorgen met zich mee. Dan heb je denk ik toch iets andere ervaring. Mensen die zulke dingen zeggen krijg ik ????? bij.

Terug naar “Archief”