Moderator: Moderafo's
Tuinfluiter schreef:Wat fijn Rosaatje dat alles zo goed is gegaan!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje.
Een fijne kraamweek toegewenst en alle goeds toegewenst in de opvoeding van de kleine meid!
LauraC schreef:Tuinfluiter schreef:Wat fijn Rosaatje dat alles zo goed is gegaan!
Een fijne kraamweek toegewenst en alle goeds toegewenst in de opvoeding van de kleine meid!
vpk schreef:Van harte gefeliciteerd rosaatje! Wat een prachtige naam.
Laat je maar lekker verwennen en geniet van de komende tijd!
Als we ons aan het lijstje houden, ben ik geloof ik de volgende die 'aan de beurt' is..
't wordt nu best spannend
bloempie schreef:Ons internet is al een paar weken stuk, vandaar dat ik niet meer online ben geweest. Maar nu was ik zo benieuwd of Rosaatje al bevallen is, dat ik ergens anders het internet op ben gegaan. En zo te zien niet voor niets: Rosaatje en gezin, van harte gefeliciteerd met jullie Josephine!Fijn dat jullie zo aan het genieten zijn!
Alle nieuwe zwangeren, van harte gefeliciteerd. Geniet er van, ondanks eventuele kwaaltjes.
En de hoogzwangeren onder ons, succes met de laatste loodjes!
Hier gaat alles goed met Sarah en mij. We hebben het even moeilijk gehad met een dubbele borstontsteking en daardoor ontregeld vraag en aanbod. Maar nu is het weer volop genieten! Sarah is heel rustig en tevreden gelukkig en Thomas is helemaal weg van z'n kleine zusje.
Hopelijk hebben we gauw weer internet, dan zal ik flink gaan updaten met foto's enzo!
LauraC schreef:Tuinfluiter schreef:Wat fijn Rosaatje dat alles zo goed is gegaan!
Daphne schreef:Gefeliciteerd, ajl!
Ik word ook tante! Voor de eerste keer van mijn kant.Mijn zusje is inmiddels 10 weken zwanger. Vanmorgen heeft ze de echo gehad. Voor zover ze kunnen zien is alles goed.
Sinds twee weken gaat het met m'n zusje zelf helaas minder goed, erg misselijk, houdt amper iets binnen... (ongeveer 1 kopje thee per dag blijft erin).Ze is in een week tijd al 5 kilo afgevallen. Als ze vrijdag nog amper vocht binnen houdt, moet ze aan het infuus. Dus hopelijk gaat het snel beter!
Memmem schreef:hoop voor je dat de spruw snel weggaat.
krijg je nu ook vervelende reacties over dat je misschien liever een jongentje had gehad?
Wij hebben 4 jongens en met de vorige zwangerschap hoorde ik een enkele keer dat we nu toch wel op een meisje zouden hopen. Zal deze keer ook nog wel gaan gebeuren denk ik.
Ik hoorde zelfs dat ze bij iemand tijdens de kraamperiode hadden gevraagd of ze het niet erg jammer vond dat het weer (3e) een jongentje was terwijl ze een lichamelijk heel moeilijke zwangerschap had gehad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten