kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor Lalage » 16 mei 2009 16:08

Ik heb net deze gekocht:

Afbeelding

In de grootste maat die er bestaat van dat model, lekker lomp, maar fijn dat die bestaat :) Ik moet er wel erg aan wennen om weer op bergschoenen te lopen.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 16 mei 2009 16:37

Hehe, ik heb mijn paarse topje en zwarte bolero. Het topje bij de Sting, de bolero bij Coolcat. Alle winkels van Veenendaal gezien ongeveer. Ik had pas al een ontzettend mooi paars/lila achtig overhemd meegenomen voor mijn man, maat 40. Bleek veeeeel te groot. Dus wij ruilen vandaag, was de kleinste maat maat 38. Was nog veel te groot :( Gelukkig vonden we bij de WE nog een paars/wit geruit overhemd in de goede kleur. Dus we zijn alledrie klaar voor de eerste bruiloft.
Voor de tweede kopen we niet echt iets nieuws denk ik. Mijn man doet gewoon iets aan wat hij nog heeft liggen, of gewoon weer zijn trouwpak, met een zwart overhemd ofzo i.p.v. paars. Ik ben bezig met een soort donkerblauwe rok met allemaal punten, en stukken kant. Ik denk dat ik er gewoon een wit shirtje en witte riem op doe, witte legging eronder, witte pumps, dan kan het best. Donkerblauwe ketting kopen en ik ben ook weer klaar.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 17 mei 2009 12:38

kirsten schreef:Nou Marnix, dat vind ik nu leuk een man die voor zijn vriendin kleding uitzoekt. Mijn vriend doet dat ook altijd en er komen soms echt leuke ideeen uit.

Haha ja, zolang we niet uuuuren aan het winkelen zijn vind ik het prima. Laatst in de Didi zag ik een leuke rok (om een verkoopster :D) dus ik zei: Das een leuke rok. Joanne hem passen en ik ondertussen leuke dingen uitzoeken om er op te dragen. Na een kwartiertje kocht ze 4 dingen die ik allemaal had uitgezocht. Ik krijg er nog wel een keer kijk op :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 17 mei 2009 12:42

Marnix schreef:een leuke rok (om een verkoopster :D)

:mrgreen:

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 17 mei 2009 18:57

:D

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 mei 2009 07:56

Ik baal zooo enorm! woensdag ben ik geopereerd, en sindsdien ben ik wat kiloo'tjes afgevallen, maar dacht dat het wel meeviel...
Morgen trouwt m'n schoonzusje, en ik had een paar weken al een jurkje gekocht, maar ik dacht vnamorgen: 'zal 'm nog ff passen'...En hij slobbert gewoon om me heen, en de bandjes zakken gewoon af :| Ik heb er een bolero overheen, dus dan valt het denk ik nog meer op... ](*,) En om dat jurkje nou niet aan te doen, vind ik eigks ook zonde van 't geld! 8-[
En laat het jurkje nou ook net een model wezen dat aan moet sluiten...Hij sluit aan tot op de heupen, en loopt dan uit in een ballon-model...
Grrrrr

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 mei 2009 09:46

meissie88 schreef:Ik baal zooo enorm! woensdag ben ik geopereerd, en sindsdien ben ik wat kiloo'tjes afgevallen, maar dacht dat het wel meeviel...
Morgen trouwt m'n schoonzusje, en ik had een paar weken al een jurkje gekocht, maar ik dacht vnamorgen: 'zal 'm nog ff passen'...En hij slobbert gewoon om me heen, en de bandjes zakken gewoon af :| Ik heb er een bolero overheen, dus dan valt het denk ik nog meer op... ](*,) En om dat jurkje nou niet aan te doen, vind ik eigks ook zonde van 't geld! 8-[
En laat het jurkje nou ook net een model wezen dat aan moet sluiten...Hij sluit aan tot op de heupen, en loopt dan uit in een ballon-model...
Grrrrr

dan zit er niks anders op dan vandaag heeeeeeel veel te eten :mrgreen:

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 18 mei 2009 15:30

meissie88 schreef:Ik baal zooo enorm! woensdag ben ik geopereerd, en sindsdien ben ik wat kiloo'tjes afgevallen, maar dacht dat het wel meeviel...
Grrrrr

Kun je er niet mee naar een kleermaker racen?
Is echt balen jah!
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 mei 2009 17:01

Nee...had anders miss wel gekund, maar 'k zie 't nog niet weer zitten om auto te rijden, maar ik trek 'm maar gewoon aan...en we zien wel wat 't word, volgens m'n schooonzus viel 't nog wel mee, toen zij m vnamiddag zag, maar dan heb je natuurlijk al 'n eind van de dag gehad, en dan is m'n buik enzo ook nie mere zo 'slank' ;-) Want vanmorgen had ik m toen ik net wakker was an gedaan, dus dat zal vast wel íéts schelen!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 18 mei 2009 17:48

Als je het ziet zitten mag je hier wel even komen. Ik kan altijd proberen om je te helpen.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 18 mei 2009 17:55

Ik moet nodig mijn winterkleding op gaan bergen...
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 mei 2009 18:16

Memmem schreef:Als je het ziet zitten mag je hier wel even komen. Ik kan altijd proberen om je te helpen.

Heel lief aangeboden, (NdW van jou trouwens ook hoor ;-)) Maar dat zie ik nog niet zitten, en we laten het maar zo...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 18 mei 2009 23:47

@meissie88: hopelijk valt het mee, joh!

Ik was donderdagavond in Gorinchem, alleen gekeken, niks gekocht ( :mrgreen:), maar wat heb ik een leuke blazertjes met korte mouwen gezien! Bij de Steps (als ik het goed onthouden heb), echt heel veel verschillende: ideaal voor op kantoor in de zomer, niet te warm, zomerse uitstraling en toch gekleed...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 27 mei 2009 17:52

kheb een hele gave zwarte zijden jurk gekocht voor een bruiloft (waar k getuige ben) alleen zoek ik er nog een roze (liefst zijden) haltertop bij...iemand tips waar ik die kan kopen?
PaSaP Hoogh!!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 mei 2009 07:57

in Arnhem, het centrum van de modewereld. Kom je een keer langs? :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”