In de grootste maat die er bestaat van dat model, lekker lomp, maar fijn dat die bestaat

Moderator: Moderafo's
kirsten schreef:Nou Marnix, dat vind ik nu leuk een man die voor zijn vriendin kleding uitzoekt. Mijn vriend doet dat ook altijd en er komen soms echt leuke ideeen uit.
Marnix schreef:een leuke rok (om een verkoopster)
meissie88 schreef:Ik baal zooo enorm! woensdag ben ik geopereerd, en sindsdien ben ik wat kiloo'tjes afgevallen, maar dacht dat het wel meeviel...
Morgen trouwt m'n schoonzusje, en ik had een paar weken al een jurkje gekocht, maar ik dacht vnamorgen: 'zal 'm nog ff passen'...En hij slobbert gewoon om me heen, en de bandjes zakken gewoon afIk heb er een bolero overheen, dus dan valt het denk ik nog meer op...
En om dat jurkje nou niet aan te doen, vind ik eigks ook zonde van 't geld!
![]()
En laat het jurkje nou ook net een model wezen dat aan moet sluiten...Hij sluit aan tot op de heupen, en loopt dan uit in een ballon-model...
Grrrrr
meissie88 schreef:Ik baal zooo enorm! woensdag ben ik geopereerd, en sindsdien ben ik wat kiloo'tjes afgevallen, maar dacht dat het wel meeviel...
Morgen trouwt m'n schoonzusje, en ik had een paar weken al een jurkje gekocht, maar ik dacht vnamorgen: 'zal 'm nog ff passen'...En hij slobbert gewoon om me heen, en de bandjes zakken gewoon afIk heb er een bolero overheen, dus dan valt het denk ik nog meer op...
En om dat jurkje nou niet aan te doen, vind ik eigks ook zonde van 't geld!
![]()
En laat het jurkje nou ook net een model wezen dat aan moet sluiten...Hij sluit aan tot op de heupen, en loopt dan uit in een ballon-model...
Grrrrr
Memmem schreef:Als je het ziet zitten mag je hier wel even komen. Ik kan altijd proberen om je te helpen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten