Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor MissF » 13 mei 2009 09:21

Wat gaat iedereen goed zeg!
Ik zat vanmorgen op -11,5, nog 3,5 en dan nog 5. Dat is ten minste overzichtelijk :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annette*
Majoor
Majoor

Afslanken (deel 3)

Berichtdoor *Annette* » 14 mei 2009 13:37

Iedereen gaat echt goed :D! Heel veel succes allemaal weer!

Heb gister bij de Blokker een Swing Stepper Compact gekocht. Ben benieuwd :wink:... Zat er over na tedenken om te gaan sporten. Alleen doe ik het toch niet, en vind het eigenlijks ook behoorlijk duur. Als ik me weer wat beterder voel wil ik wel weer geregeld gaan zwemmen. Maar om toch wat aan me buikje en billen te doen, heb ik maar zo'n geval gekocht.

Ik ben wel lang, en heb maat 36/38 S/M. Aantal jaren geleden had ik ook vaak 40 soms wel 42. Door stress ben ik toen behoorlijk afgevallen... Maar ik schommel gewoon best wel, dan kom ik weer 5kg aan, dan val ik weer wat af ](*,)... Me streef gewicht is gewoon 63kg. Maar 60 is wat mooier afgerond dus daar ga ik dan gewoon voor, maar dat is echt heel lang geleden dat ik dat gewogen heb. Vorig jaar wou de weegschaal niet verder zakken dan 63kg. Misschien moet ik daarmee ook wel gewoon tevreden zijn :-k.

Heb gewoon een dikke kont en een buikje, die ik er echt af wil hebben. Dan vind ik het prima :)!
Wat de toekomst brengen moge........

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 mei 2009 06:32

zoooo het sporten zit er alweer op!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 15 mei 2009 08:59

*Annette* schreef:Iedereen gaat echt goed :D! Heel veel succes allemaal weer!

Heb gister bij de Blokker een Swing Stepper Compact gekocht. Ben benieuwd :wink:... Zat er over na tedenken om te gaan sporten. Alleen doe ik het toch niet, en vind het eigenlijks ook behoorlijk duur. Als ik me weer wat beterder voel wil ik wel weer geregeld gaan zwemmen. Maar om toch wat aan me buikje en billen te doen, heb ik maar zo'n geval gekocht.

Ik ben wel lang, en heb maat 36/38 S/M. Aantal jaren geleden had ik ook vaak 40 soms wel 42. Door stress ben ik toen behoorlijk afgevallen... Maar ik schommel gewoon best wel, dan kom ik weer 5kg aan, dan val ik weer wat af ](*,)... Me streef gewicht is gewoon 63kg. Maar 60 is wat mooier afgerond dus daar ga ik dan gewoon voor, maar dat is echt heel lang geleden dat ik dat gewogen heb. Vorig jaar wou de weegschaal niet verder zakken dan 63kg. Misschien moet ik daarmee ook wel gewoon tevreden zijn :-k.

Heb gewoon een dikke kont en een buikje, die ik er echt af wil hebben. Dan vind ik het prima :)!

Is het niet gewoon verstandiger om heel constant te leven. Op vaste dagen sporten en gewoon elke dag ongeveer hetzelfde eten? Van 1 koekje of een keer een pak koekjes kom je echt niet aan. Juist dat schommelen in het gewicht is niet zo goed. Je geeft aan dat je best lang bent en maat 36/38 hebt. Dat is toch gewoon prima! De meeste vrouwen hebben billen en eigenlijk vind ik dat ook altijd mooi aan een vrouw.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 15 mei 2009 10:56

Mee eens, ajl. 63 kilo wegen als je lang bent, nou, dan ben je dus gewoon slank. Ik weet niet hoe lang je bent, maar als je boven de 1.80 bent is dat zelfs te mager.
Ik ben +/- 1.55, wás ik maar 63 kilo... 8) Maar goed, voordat ik dat weeg, ben ik minimaal een jaar streng lijnen verder!
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 mei 2009 11:00

hoe kan je nu een dikke kont/buikje hebben als je maat 36/38 hebt? als je een dikke kont hebt pas je niet in maat 36/38 lijkt mij?

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 15 mei 2009 11:03

:mrgreen:

Dat vraag ik me ook af... 8)
Afbeelding

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 15 mei 2009 14:59

trijntjejohanna schreef:hoe kan je nu een dikke kont/buikje hebben als je maat 36/38 hebt? als je een dikke kont hebt pas je niet in maat 36/38 lijkt mij?

Ehh... dat hangt nogal van de rest van je postuur af he... of je fors bent of niet, lang of niet. Als je klein en dun bent kan je best 63 kilo wegen en een dikke kont / buikje hebben. Op iemand die klein en dun is zie je 3 kilo vet een stuk beter zitten dan op iemand dat niet is...dat is dan verhoudingsgewijs best veel... en goed te zien. Dus het kan best, als je er het figuur voor hebt.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 mei 2009 15:02

tuurlijk kan je als je 63 kilo weegt een dikke kont hebben.. maar kan me niet voorstellen dat je dan in maat 36 past..

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 15 mei 2009 15:08

Misschien is Annette wel erg onzeker over haar uiterlijk en vallen buik en billen haar harder op. *is maar een gedachtegang*

Zelf ben ik slank en 1.74. Als ik bijvoorbeeld veel gegeten heb is mijn buik ook echt goed zichtbaar. 's Morgens is hij zo plat als een dubbeltje. Bedoel hiermee dat bij de een het veel sneller opvalt dan bij de ander.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 mei 2009 16:10

Toen ik 63 woog paste ik zeker wel maat 36 en had ik zeker wel een buikje. Mijn heupbotten staken bijna uit, maar die buik is nooit verdwenen. Het is ook een beetje aanleg denk ik. Ik heb ook gewoon die illusie niet meer dat die buik ooit verdwijnt, dat maakt me wel een stuk tevredener met mezelf.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 15 mei 2009 16:51

MissF schreef:Toen ik 63 woog paste ik zeker wel maat 36 en had ik zeker wel een buikje. Mijn heupbotten staken bijna uit, maar die buik is nooit verdwenen. Het is ook een beetje aanleg denk ik. Ik heb ook gewoon die illusie niet meer dat die buik ooit verdwijnt, dat maakt me wel een stuk tevredener met mezelf.

Ja, maar jij bent niet zo lang...
Afbeelding

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 15 mei 2009 17:44

Ik heb ook een hele rare bouw. Ik ben vrij lang en best mager (heupen steken ook uit e.d., geen gezicht :wink: ) Maar toch heb ik wel een buikje en mijn dijen zijn wat dikker. Ik ben geloof ik een beetje uit verhouding :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 mei 2009 19:23

Daphne schreef:
MissF schreef:Toen ik 63 woog paste ik zeker wel maat 36 en had ik zeker wel een buikje. Mijn heupbotten staken bijna uit, maar die buik is nooit verdwenen. Het is ook een beetje aanleg denk ik. Ik heb ook gewoon die illusie niet meer dat die buik ooit verdwijnt, dat maakt me wel een stuk tevredener met mezelf.

Ja, maar jij bent niet zo lang...

Nee, daarom, maar iemand hier zie dat je als je maat 36 hebt geen buikje of beetje kont kunt hebben, en dat kan dus wel ;)
Als je idd maar niet al te lang bent.
Mijn zus is bijvoorbeeld 1.83, die zal nooit maat 36 aan kunnen, omdat dat totaal niet bij haar lengte past.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 mei 2009 13:56

trijntjejohanna schreef:tuurlijk kan je als je 63 kilo weegt een dikke kont hebben.. maar kan me niet voorstellen dat je dan in maat 36 past..

Als je verder bijvoorbeeld heel dun hebt kan het best zijn dat je in maatje 36 past en je kont verhoudingsgewijs toch wat dik is hoor... :) Het gaat allemaal om proporties, verhoudingen. Als de rest maar heel dun is wordt maatje 36 vanzelf verhoudingsgewijs wat dikker ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”