Ik zat vanmorgen op -11,5, nog 3,5 en dan nog 5. Dat is ten minste overzichtelijk

Moderator: Moderafo's
*Annette* schreef:Iedereen gaat echt goed! Heel veel succes allemaal weer!
Heb gister bij de Blokker een Swing Stepper Compact gekocht. Ben benieuwd... Zat er over na tedenken om te gaan sporten. Alleen doe ik het toch niet, en vind het eigenlijks ook behoorlijk duur. Als ik me weer wat beterder voel wil ik wel weer geregeld gaan zwemmen. Maar om toch wat aan me buikje en billen te doen, heb ik maar zo'n geval gekocht.
Ik ben wel lang, en heb maat 36/38 S/M. Aantal jaren geleden had ik ook vaak 40 soms wel 42. Door stress ben ik toen behoorlijk afgevallen... Maar ik schommel gewoon best wel, dan kom ik weer 5kg aan, dan val ik weer wat af... Me streef gewicht is gewoon 63kg. Maar 60 is wat mooier afgerond dus daar ga ik dan gewoon voor, maar dat is echt heel lang geleden dat ik dat gewogen heb. Vorig jaar wou de weegschaal niet verder zakken dan 63kg. Misschien moet ik daarmee ook wel gewoon tevreden zijn
.
Heb gewoon een dikke kont en een buikje, die ik er echt af wil hebben. Dan vind ik het prima!
trijntjejohanna schreef:hoe kan je nu een dikke kont/buikje hebben als je maat 36/38 hebt? als je een dikke kont hebt pas je niet in maat 36/38 lijkt mij?
MissF schreef:Toen ik 63 woog paste ik zeker wel maat 36 en had ik zeker wel een buikje. Mijn heupbotten staken bijna uit, maar die buik is nooit verdwenen. Het is ook een beetje aanleg denk ik. Ik heb ook gewoon die illusie niet meer dat die buik ooit verdwijnt, dat maakt me wel een stuk tevredener met mezelf.
Daphne schreef:MissF schreef:Toen ik 63 woog paste ik zeker wel maat 36 en had ik zeker wel een buikje. Mijn heupbotten staken bijna uit, maar die buik is nooit verdwenen. Het is ook een beetje aanleg denk ik. Ik heb ook gewoon die illusie niet meer dat die buik ooit verdwijnt, dat maakt me wel een stuk tevredener met mezelf.
Ja, maar jij bent niet zo lang...
trijntjejohanna schreef:tuurlijk kan je als je 63 kilo weegt een dikke kont hebben.. maar kan me niet voorstellen dat je dan in maat 36 past..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten