Leuk Pol, ik heb 8 juni de 20 weken echo (Ben 9 juni precies 20 weken). Wij lopen een beetje gelijk op he!
Ik vond het lastig om te beslissen of ik de 20 weken echo wel of niet moest doen. Hadden jullie dat ook? Of vond je het gewoon vanzelfsprekend? Ik ben bij een praktijk met 3 vk's, 1 raad het aan, 1tje raad het echt af, en de ander is neutraal. En van een vriendin die het zelf ook gedaan had, zei dat ze het nooit weer zou doen! Ze hadden bij haar nl. gezegd dat de niertjes niet goed ontwikkeld waren. Ze had dus verder geen onbezorgde zw. schap meer gehad, terwijl achteraf er eigenlijk niets aan de hand was. Maar ik heb besloten om het wel te doen, want ik wil gewoon weten als er iets is met ons kleintje en ik beter in het zh zou kunnen bevallen. Ook lijkt het me beter als ik me een beetje voor kan bereiden, als er iets zou zijn.. Maar kvind het echt spannend!!
Nog ff iets over namen: vonden jullie dat ook zo lastig? Ik had altijd al een meisjesnaam en een jongensnaam in mijn hoofd. De jongensnaam wordt het wsl. wel, maar over de meisjesnaam zit ik nu zo te twijfelen.. Want mn man vroeg zou het nog steeds wel een leuke naam zijn als ze 25 jaar is ofzo? Pff echt lastig.. Nu heb ik weer een paar andere leuke meisjesnamen opgezocht, maar welke is nou echt het leukst?!

Vernoemen hoeft van ons niet perse ik wil gewoon een leuke vlotte naam, die zijn/haar hele leven leuk en mooi blijft!