Moderator: Moderafo's

Want als je weer gaat eten zit het er ook zo weer bij vrees ik...
 Want als je weer gaat eten zit het er ook zo weer bij vrees ik...

), en zaterdag met een vrijgezellenfeest een stukje chocoladeijstaart. Maar het is nog steeds -11. eigenlijk zouden mijn moeder en ik als we allebei bij -10 waren flink gaan schransen en uit eten gaan, maar zij is er (nog) niet, dus dat hebben we niet gedaan. Dus heb ik het zaterdag maar een klein beetje gedaan
 ), en zaterdag met een vrijgezellenfeest een stukje chocoladeijstaart. Maar het is nog steeds -11. eigenlijk zouden mijn moeder en ik als we allebei bij -10 waren flink gaan schransen en uit eten gaan, maar zij is er (nog) niet, dus dat hebben we niet gedaan. Dus heb ik het zaterdag maar een klein beetje gedaan  Op naar de volgende 4, en daarna nog 5 voor het perfecte. Wel stoer, op mijn werk vandaag kreeg ik allemaal complimentjes dat ik er zo goed uitzag. Dat vind ik dan wel weer erg leuk
 Op naar de volgende 4, en daarna nog 5 voor het perfecte. Wel stoer, op mijn werk vandaag kreeg ik allemaal complimentjes dat ik er zo goed uitzag. Dat vind ik dan wel weer erg leuk 

...
...  , wil me echt weer er toe gaan zetten om iedere dag een uur te gaan lopen.  De laatste
, wil me echt weer er toe gaan zetten om iedere dag een uur te gaan lopen.  De laatste ... woog vorige week 65kg. Zal denk wel weer iets bijzitten, wil toch echt
... woog vorige week 65kg. Zal denk wel weer iets bijzitten, wil toch echt *Annette* schreef:
@ Lisette.V; Ben jij echt zoveel te zwaar? Wel knap dat je er al 11 af hebt!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten