*Annette* schreef:jans1 schreef:Jans hoe gaat het nu? Heb je de stap al durven zetten om er met je ouders over te hebben?
Nee... Ik zit nu op mn werk dus kan geen uitbereid antwoord geven.. Zal proberen dit vanavond te doen

Waar blijf je Jans1

?
Hier ben ik...
Ik heb de stap nog steeds niet durven zetten.. Al ligt het zo vaak op het puntje van mn tong. Ben gewoon bang voor de reactie.. Terwijl die misschien ook wel mee kan vallen.
Ik heb het er wel met mijn psygoloog over gehad. En ze zei: Je bent volwassen, je mag je eigen keuzes maken.. Als je ze maar kan verantwoorden. Samen met die jongen heb ik het er ook al vaak over gehad.
Hij had zelf ook al na zitten denken over de verschillen tussen ons.. Ik ben daar reuze blij mee dat hij dat doet. Is voor mij een teken dat hij wel serieus is...
Pas aan tafel had ik wel een gesprek met m'n moeder. We hadden het ook over jongens en verkering e.d...
Toen zei ze: Zit er op die refowebmeetings niet wat tussen voor je?

Kzei.. nee niet echt
Toen vroeg ze of er op vakantie geen leuke jongens waren.. Toen kon ik zeggen: JA! Waren een boel leuke jongens... Waarop ze zei: maar wel moeilijk he als het interkerkelijk is? Dat moest ik wel beamen... En ik weet niet of ik het toen goed verstaan heb.. Ik ving zoiets op van.. Als er maar een kerkelijk verband tussen zit... Maar hoe ik dat nou op moet vatten???
Misschien moet ik dat maar eens vragen.. Maar als het er op aan komt.. klap ik gewoon weer helemaal dicht..
En op den duur raak je daar zo gefrusteerd van...