Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
marcel081276 schreef:Er staat in de bijbel dat Jezus gekomen is voor degene die ziek zijn.
maar er zijn dus ook genoeg mensen die niet ziek zijn en dus Jezus niet nodig hebben, of zie ik dat verkeerd?
marcel081276 schreef:waar het mij om gaat is dat niet iedereen jezus nodig heeft, als je geen klachten heb ga je ook niet naar de dokter dus waarom proberen er dan mensen de ''dokter'' door je strot te proppen terwijl je die niet nodig heb?
ga eens in dordrecht op donderdagavond winkelen, dan word je echt gek van mensen die maar aan je hoofd blijven zeuren.. laat lekker iedereen in zijn of haar waarde.
marcel081276 schreef:waar het mij om gaat is dat niet iedereen jezus nodig heeft, als je geen klachten heb ga je ook niet naar de dokter dus waarom proberen er dan mensen de ''dokter'' door je strot te proppen terwijl je die niet nodig heb?
ga eens in dordrecht op donderdagavond winkelen, dan word je echt gek van mensen die maar aan je hoofd blijven zeuren.. laat lekker iedereen in zijn of haar waarde.
marcel081276 schreef:Er staat in de bijbel dat Jezus gekomen is voor degene die ziek zijn.
maar er zijn dus ook genoeg mensen die niet ziek zijn en dus Jezus niet nodig hebben, of zie ik dat verkeerd?
Nee, wees blij dat die mensen je er op wijzen dat je ziek bent.
Wat heb je aan een dokter die weet dat je kanker hebt, maar die je laat lopen omdat hij denkt dat je zo ook nog wel een goed leven hebt? niets, want dat wordt je dood!
Het is juist nodig dat die mensen die nog niet zien dat ze ziek zijn er op gewezen worden dat ze het zijn, en nog veel beter dat er een "Dokter" is die ze kan en wil genezen.
wijnand schreef:oftewel.. je hebt Jezus in je broekzak? Je kunt af en toe lekker een schepje vergeving halen en dan is het klaar?
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten