Maar mensen het is totaal mijn bedoeling niet om mensen te veroordelen! En natuurlijk weet ikzelf ook heel goed dat de ene persoon meer geld te besteden heeft aan kleding ed, en dat is qua gewicht ook gewoon zo, de een komt van niets aan en de ander kan eten wat die wilt en komt niks aan.
Tijdens een zwangerschap gebeurd er gewoon heel veel in je lichaam, de een is na een aantal maanden weer op z'n 'oude' gewicht en de ander komt er nooit, en moet het met een maatje/of maatjes meer doen. Ik zeg niet dat die personen er niks aan doen! Ik wou alleen zeggen dat ik het erg vind, dat je zo'n buik na je zwangerschap overhoud dat mensen denken dat je weer zwanger bent! En ik heb er moeite mee, dat als je nog geen 25 jaar bent, je tweede kindje verwacht er bijloopt in kleding alsof je een jaar of 50 bent. Dat vind ik erg!
Weet gewoon even niet hoe ik het anders moet omschrijven, ik bedoel met de dingen die ik gepost heb geen mensen te veroordelen. En net wat Merisja zegt als je iets typt/schrijft kan het vaak heel anders overkomen.
Hoop dat het zo duidelijk is, dit is gewoon absoluut mijn bedoelding niet geweest!
@ Petra85; Heel veel sterkte

!! Had zo gehoopt voor je, dat het beter mocht gaan, maar

... Moeilijk en zware weg voor jou en je man!
Wat de toekomst brengen moge........