Met dit mooie weer is het wachten ook wel makkelijker!

Wat vervelend Pol, dat je zo´n hoofdpijn hebt. Slaap je wel goed?
Moderator: Moderafo's
bloempie schreef:Whahaha Haai, geweldig!![]()
Maar doe idd maar rustig aan, beter voor de groei van je kleintje.
Fijn Pol dat de hoofdpijn eindelijk gezakt is! Ik heb ook regelmatig last van een beklemd zittende zenuw in mijn bil. Geen pretje...
Goed om te horen dat jullie positieve ervaringen hebben met het strippen! Ik denk zelf ook wel dat het bij mij werkt, omdat het toch al regelmatig heeft gerommeld.
Ik hoop nu eigenlijk dat de kleine even blijft zitten. Thomas en ik zijn allebei heel erg verkouden en mijn hoofd zit zo vol dat ik er niet van kan slapen. Thomas hoest ´s nachts urenlang, niks helpt, ook niet van die speciale zetpillen. Dus eigenlijk zit ik nu niet te wachten op een bevalling....(Het is ook nooit goed he
)
pol schreef:O die bevalling komt als de verkoudheid over is, je bent er nu nog niet klaar voor hoor! En als het rommelt heb je al misschien al een paar cm ontsluiting en dan werkt het!
bloempie schreef:pol schreef:O die bevalling komt als de verkoudheid over is, je bent er nu nog niet klaar voor hoor! En als het rommelt heb je al misschien al een paar cm ontsluiting en dan werkt het!
Ik hoop dat je gelijk hebt Pol! Morgen is manlief jarig, dus laat de kleine maar lekker wachten tot de uitgerekende datum. Haha, zo stom eigenlijk, om zo bezig te zijn met wanneer het gaat gebeuren, terwijl dat nou net hetgene is waar wij niks over te zeggen hebben!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten