Zwanger deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

bloempie
Majoor
Majoor

Re: Zwanger deel6

Berichtdoor bloempie » 22 apr 2009 19:21

Bedankt voor jullie bemoedigingen/ meeleven! :) Het kan nu idd niet lang meer duren. Moet zeggen dat het me echt veel meer rust geeft dat ik weet dat ik volgende week gestript wordt. Ik heb uit m´n hoofd gezet dat het voor de uitgerekende datum begint en nu denk ik tenminste ook niet meer bij elk pijntje en dingetje van: Wat voel ik, wat is dit, zou het beginnen? :roll:
Met dit mooie weer is het wachten ook wel makkelijker! 8)

Wat vervelend Pol, dat je zo´n hoofdpijn hebt. Slaap je wel goed?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 apr 2009 20:22

Ben bij de 2e ook gestript, geweldig Bloempje, de weeën kwamen heel snel op gang! Om 4 uur is het gebeurd, om kwart v 5 zat ik bij de buurvrouw de weeën op te vangen, en 's nachts om 1.10 is onze dochter geboren! Bij deze weer als het uitloopt. En het strippen zelf deed bij mij geen pijn.

Slapen doe ik best, wel vaak wakker maar val dan weer als een blok in slaap, wel heel veel dromen, de gekste dingen :roll: , de hoofdpijn is eindelijk na 6 dagen gezakt, maar nu heb ik weer het volgende want ik rol van het ene in het andere, mijn zenuw in mijn bil zit klem, oeps en je loopt en ineens pats.... sta je stil.... (dat had ik dus ook bij de anderen en ik dacht er nu goed vanaf te komen) ,maar goed, we zwangeren nog steeds door en hopelijk gaat het met polletje 3 wel goed.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 23 apr 2009 14:04

Spannend hoor, bloempie. Hier ook goede resultaten na het strippen, maar wie weet is het niet eens meer nodig :wink:

@Pol: ik droom ook erg veel en raar. Pas in m'n slaap nog gezellig een praatje staan maken met een inbreker :roll:

Vanmorgen ben ik weer bij de vk geweest. Alles was in orde, ik moet alleen goed om m'n rust denken van de vk, lastig :)
We krijgen over een paar weken weer een extra groeiecho. Ook deze uk is weer aan de kleine kant, dus ze willen even weten of 'ie wel netjes met het lijntje meegroeit.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 23 apr 2009 16:48

Whahaha Haai, geweldig! :schaterlach:
Maar doe idd maar rustig aan, beter voor de groei van je kleintje.

Fijn Pol dat de hoofdpijn eindelijk gezakt is! Ik heb ook regelmatig last van een beklemd zittende zenuw in mijn bil. Geen pretje...

Goed om te horen dat jullie positieve ervaringen hebben met het strippen! Ik denk zelf ook wel dat het bij mij werkt, omdat het toch al regelmatig heeft gerommeld.
Ik hoop nu eigenlijk dat de kleine even blijft zitten. Thomas en ik zijn allebei heel erg verkouden en mijn hoofd zit zo vol dat ik er niet van kan slapen. Thomas hoest ´s nachts urenlang, niks helpt, ook niet van die speciale zetpillen. Dus eigenlijk zit ik nu niet te wachten op een bevalling.... 8-[ (Het is ook nooit goed he :wink: )
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 23 apr 2009 17:10

bloempie schreef:Whahaha Haai, geweldig! :schaterlach:
Maar doe idd maar rustig aan, beter voor de groei van je kleintje.

Fijn Pol dat de hoofdpijn eindelijk gezakt is! Ik heb ook regelmatig last van een beklemd zittende zenuw in mijn bil. Geen pretje...

Goed om te horen dat jullie positieve ervaringen hebben met het strippen! Ik denk zelf ook wel dat het bij mij werkt, omdat het toch al regelmatig heeft gerommeld.
Ik hoop nu eigenlijk dat de kleine even blijft zitten. Thomas en ik zijn allebei heel erg verkouden en mijn hoofd zit zo vol dat ik er niet van kan slapen. Thomas hoest ´s nachts urenlang, niks helpt, ook niet van die speciale zetpillen. Dus eigenlijk zit ik nu niet te wachten op een bevalling.... 8-[ (Het is ook nooit goed he :wink: )

O die bevalling komt als de verkoudheid over is, je bent er nu nog niet klaar voor hoor! En als het rommelt heb je al misschien al een paar cm ontsluiting en dan werkt het!

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 23 apr 2009 19:48

succes bloempie en rosaatje met de laatste loodjes

hier gaat alles verder wel goed. voel me alleen heeel erg moe en slaap s nachts heel onrustig. veel wakker etc.
kheb het vd week aan mijn beste vriendin verteld, die is 3 weken voor mij uitgerekend, en die vond het erg leuk. lopen we straks samen als het goed mag gaan met een dikke buik
ik vind nu al dat ik een beetje buik krijg, terwijl dat bij Mat pas met 20 weken kwam!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 24 apr 2009 06:00

Ik pas al mijn gewone kleren nog, ik weet niet meer wanneer ik met zwangerschapskleding begon bij de vorige. 's Avonds zit alles wel wat strakker, maar het gaat nog prima!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 24 apr 2009 11:26

pol schreef:O die bevalling komt als de verkoudheid over is, je bent er nu nog niet klaar voor hoor! En als het rommelt heb je al misschien al een paar cm ontsluiting en dan werkt het!

Ik hoop dat je gelijk hebt Pol! Morgen is manlief jarig, dus laat de kleine maar lekker wachten tot de uitgerekende datum. Haha, zo stom eigenlijk, om zo bezig te zijn met wanneer het gaat gebeuren, terwijl dat nou net hetgene is waar wij niks over te zeggen hebben!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 24 apr 2009 12:09

bloempie schreef:
pol schreef:O die bevalling komt als de verkoudheid over is, je bent er nu nog niet klaar voor hoor! En als het rommelt heb je al misschien al een paar cm ontsluiting en dan werkt het!

Ik hoop dat je gelijk hebt Pol! Morgen is manlief jarig, dus laat de kleine maar lekker wachten tot de uitgerekende datum. Haha, zo stom eigenlijk, om zo bezig te zijn met wanneer het gaat gebeuren, terwijl dat nou net hetgene is waar wij niks over te zeggen hebben!

Vaak start een bevalling als je zelf rustig bent. Bij de moeder van ons oppaskindje begonnen de weeën en toen hoorde ze dat haar schoonvader een hartinfarct gekregen heeft, ze heeft 3 dagen geen wee meer gevoeld. Pas nadat hij was overleden begon het door te zetten.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 apr 2009 14:29

Ja dat is zo, dat is waarom het ook meestal ´s nachts begint. Hoewel Thomas dan weer het tegendeel bewijst. Die is geboren toen ik juist heel veel spanningen had. Daar wijt ik het ook aan dat hij te vroeg geboren is.
Voorlopig is het vandaag nog rustig in m´n buik, dus ik heb goede hoop dat de kleine vandaag lekker blijft zitten en er voor kiest om haar verjaardag niet met papa te delen! :)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

*Annette*
Majoor
Majoor

Zwanger deel6

Berichtdoor *Annette* » 25 apr 2009 15:50

Gefeliciteerd met je man bloempie!
Fijne dag verder! Hopelijk houd je meid
het nog even rustig :wink:!
Wat de toekomst brengen moge........

rosaatje

Berichtdoor rosaatje » 26 apr 2009 16:02

@bloempie, alles rustig verlopen? suc6 hè met de laatste loodjes.
@Pol, alleen maar lekker toch dat je je eigen kleren nog past. Je zwangerschapskleding kun je nog lang genoeg aan. Zal blij zijn als ik zo mijn eigen kleren weer aan kan. En die "dikke" buik kwijt ben. :D Hoe is het nu verder met je gezondheid?
Lekker hoor naar Ouddorp, zou zelf met 35 weken niet graag zover van huis gaan. Die reis alleen al.
@kamille1984, leuk dat je bijna gelijk zwanger bent met je beste vriendin. Lekker samen shoppen. En alles delen. Geniet ervan. Hoever ben je nu dan?
@Haai, nou hopelijk groeit je kleintje netjes met het lijntje mee. Als ie verder maar gezond is.
@Zonnetje, Lekker zeg dat de kleine Nathalie zo heerlijk slaapt, kun je zelf ook lekker bijkomen.

Morgen alweer 38 weken. De kids hebben vakantie. Denk wel elke dag stiekum: En zou er wat gaan gebeuren vandaag? Maar de tijd vliegt gelukkig ,heb genoeg te doen.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 26 apr 2009 18:07

@*Annette*, bedankt! :)
Het is rustig gebleven en vandaag ook nog steeds. Ik heb het idee dat de kleine het nog prima naar d´r zin heeft in m´n buik en gerust nog wel minimaal een week blijft zitten... :roll: Ik hoop dus echt dat het strippen werkt. Maar ik ben blij te weten dat het nog maar max. twee weken is. Dat is tenminste te overzien. Het idee bij 37 weken dat het geboren kan worden, maar ook nog vijf weken kan duren vond ik echt vreselijk. Je wilt je instellen op dat het nog wel even kan duren, zodat het niet tegenvalt, maar ook alles klaar hebben in huis voor als de bevalling toch wel al vroeg begint.
Thomas heeft vannacht trouwens doorgeslapen, dus heb eindelijk een rustige nacht gehad! =D> Vanmiddag ook nog ff op bed gelegen. Ik slaap niet veel meer, maar probeer toch zo snel mogelijk weer wat energie op te doen.

@Rosaatje, zit je buik je in de weg of valt het mee? Ook zo´n last van nesteldrang?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 apr 2009 18:35

Wie weet Bloempie ben je het volgende weekend moeder van een zoon en dochter ;-)
Kan me voorstellen dat je er naar verlangt :-)

Jij ook alweer zover Rosaatje :shock:

Alle andere zwangeren geniet ervan, ondanks de kwaaltjes!!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 apr 2009 18:38

Tjonge Bloempje, sterkte he, de laatste uurtjes/dagen!
Ik dacht ook toen ik met 39w6d naar bed ging 's avonds dat het nog 2 weken ging duren, maar 3 uur later begon het al, met 40 weken, dus je weet maar nooit!

Rosaatje ook succes he!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”