Vriend met dyslexie...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: Vriend met dyslexie...

Berichtdoor Daphne » 09 apr 2009 10:31

Hoe is het nu, Girly?
Afbeelding

*Girly*
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor *Girly* » 09 apr 2009 10:54

Lief dat je er naar vraagt Daphne! Gelukkig was ik nog geäbonneerd op dit topic dus kreeg ik een mailtje, anders had je warschijnlijk geen antwoord gehad ;-)

Maar sinds 26 januari hebben we daar geen ruzie meer over gehad! We hebben het er helemaal niet meer over gehad, dus ik denk dat het nu gewoon duidelijk is, en dat ze door hebben dat het geen nut meer heeft om er over door te blijven gaan, omdat ik toch zeker ben van m'n zaak!
De band met m'n zus is nog steeds erg prikkelbaar, bij het minste of geringste lopen we te bekvechten, daar baal ik wel heel erg van!
Ik zit er nu ook echt over te denken om op mezelf te gaan wonen...Want de sfeer is, mede door die ruzie's van m'n zus, regelmatig verre van gezellig :(
M'n schoonouders weten er nu ook van wat er allemaal speelt/gespeeld heeft, en dat lucht toch wel enorm op, en zij staan vierkant achter me, en hebben me ook gezegd dat als de sfeer te grimmig word, ik maar naar hen moet komen, en daar even moet blijven, want ze zeiden dat ze aan me zagen dat ik het er gewoon heel moeilijk mee had, omdat ik regelmatig, als ik bij hen was, in tranen uit barste, omdat ik gewoon merk dat de sfeer daar zó veel beter is dan thuis...En dan voel ik me zó een enorme bedrieger tegenover m'n ouders enzo... :oops:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 09 apr 2009 11:15

Fijn om te horen, dat het voor je ouders nu waarschijnlijk duidelijk is. Goed van je, dat je het met je schoonouders besproken hebt. Ik begrijp dat je dat al bedriegen t.o.v. je eigen ouders ziet, maar zij weten nu wel, waarom jij soms moest huilen, etc. Ik denk trouwens dat er wel meerdere mensen zijn die beter met hun schoonouders kunnen praten dan met hun eigen ouders. Of mensen die de sfeer bij hun schoonouders fijner vinden. Ikzelf kan over bepaalde onderwerpen ook beter bij mijn schoonouders dan bij mijn eigen ouders terecht. Voel je daar niet schuldig over!
Jammer, dat het met je zus nog steeds niet lekker loopt. Sterkte ermee!
Afbeelding

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 09 apr 2009 12:23

@Girly: vervelend dat het op het moment niet lekker met je zus loopt... een tijdlang op jezelf wonen kan ik wat dat betreft (en op veel andere niveaus) echt aanbevelen!
Maar ik ben wel heel blij te horen dat er geen ruzies meer omwille van je vriend zijn!
Sterkte en succes met alles,
liefs, elvira

Terug naar “Archief”