Lief dat je er naar vraagt Daphne! Gelukkig was ik nog geäbonneerd op dit topic dus kreeg ik een mailtje, anders had je warschijnlijk geen antwoord gehad

Maar sinds 26 januari hebben we daar geen ruzie meer over gehad! We hebben het er helemaal niet meer over gehad, dus ik denk dat het nu gewoon duidelijk is, en dat ze door hebben dat het geen nut meer heeft om er over door te blijven gaan, omdat ik toch zeker ben van m'n zaak!
De band met m'n zus is nog steeds erg prikkelbaar, bij het minste of geringste lopen we te bekvechten, daar baal ik wel heel erg van!
Ik zit er nu ook echt over te denken om op mezelf te gaan wonen...Want de sfeer is, mede door die ruzie's van m'n zus, regelmatig verre van gezellig
M'n schoonouders weten er nu ook van wat er allemaal speelt/gespeeld heeft, en dat lucht toch wel enorm op, en zij staan vierkant achter me, en hebben me ook gezegd dat als de sfeer te grimmig word, ik maar naar hen moet komen, en daar even moet blijven, want ze zeiden dat ze aan me zagen dat ik het er gewoon heel moeilijk mee had, omdat ik regelmatig, als ik bij hen was, in tranen uit barste, omdat ik gewoon merk dat de sfeer daar zó veel beter is dan thuis...En dan voel ik me zó een enorme bedrieger tegenover m'n ouders enzo...