Marie Popelin schreef:maryem schreef:Het is je plicht als vrouw je aantrekkelijk te maken voor je man toch??(tenminste in de Islam wel) ik zou niet weten wat daar verkeerd aan is...dan ben ik wel geen Christen, maar vanuit Christelijk perspectief lijkt mij daar ook niks mis mee
Nou plicht, plicht..dat klinkt wel erg alsof met moet.Het is fijn om je mooi te maken voor je geliefde als je daar zin in hebt. Maar daarnaast vind ik dat het andersom ook geldt. Ik vind het prettig als mijn geliefde zich verzorgd en lekker ruikt en een mooie boxershort aan heeft.
eh ja sorry beide moeten zich goed verzorgen natuurlijk...en nee het moet niet natuurlijk..maar wil je je huwelijk een beetje leuk houden dan kun je best een beetje je best doen toch
Wat ik bv weer niet snap..vrouwen die zich voor naar buiten heel erg optutten..en strakke uitdagende kleding aandoen..maar zodra ze thuis zijn met hun partner, dan komt de versleten jogging pak tevoorschijn vol vlekken , haar gaat in een slordige knot...het zou eerder andersom moeten zijn..kleed je voor je partner mooi aan..niet dat je erbuiten als een slons moet uitzien..dat niet natuurlijk integendeel..maar om als doel naar buiten te gaan zodat andere mannen je uitdagend vinden, en voor je eigen man kleed je je als een slons..dat vind ik een beetje vreemd