Evelien schreef:Wij willen graag kinderen, maar voor die tijd wil ik toch wel gewoon wat slanker zijn.
Waarom?
Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Wij willen graag kinderen, maar voor die tijd wil ik toch wel gewoon wat slanker zijn.
Daphne schreef:Evelien schreef:Wij willen graag kinderen, maar voor die tijd wil ik toch wel gewoon wat slanker zijn.
Waarom?
Omdat als je zwanger raakt er toch wel wat kilootjes bij krijgt. Stel dat ik zwanger raak en ik 85 weeg en ik kom iets van 20 kilo aan dan zit ik dus over de 100, nou dat wil ik gewoon niet.Daphne schreef:Evelien schreef:Wij willen graag kinderen, maar voor die tijd wil ik toch wel gewoon wat slanker zijn.
Waarom?
Omdat als je zwanger raakt er toch wel wat kilootjes bij krijgt. Stel dat ik zwanger raak en ik 85 weeg en ik kom iets van 20 kilo aan dan zit ik dus over de 100, nou dat wil ik gewoon niet.
Evelien schreef:Daphne schreef:Evelien schreef:Wij willen graag kinderen, maar voor die tijd wil ik toch wel gewoon wat slanker zijn.
Waarom?
Omdat als je zwanger raakt er toch wel wat kilootjes bij krijgt. Stel dat ik zwanger raak en ik 85 weeg en ik kom iets van 20 kilo aan dan zit ik dus over de 100, nou dat wil ik gewoon niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten