Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor Daphne » 23 mar 2009 16:48

Evelien schreef:Wij willen graag kinderen, maar voor die tijd wil ik toch wel gewoon wat slanker zijn.

Waarom?
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 mar 2009 17:58

Daphne schreef:
Evelien schreef:Wij willen graag kinderen, maar voor die tijd wil ik toch wel gewoon wat slanker zijn.

Waarom?

Omdat als je zwanger raakt er toch wel wat kilootjes bij krijgt. Stel dat ik zwanger raak en ik 85 weeg en ik kom iets van 20 kilo aan dan zit ik dus over de 100, nou dat wil ik gewoon niet.

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 23 mar 2009 19:16

Bij mij was het gisteren -7,4 =D>
Gaat echt snel nu zeg, maar dan zal het deze week wel weer ff stil staan denk ik;-)
Ik ben der echt blij mee, ik kan het nu gewoon erg goed volhouden:-).

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 24 mar 2009 09:07

Ghehe..Ik stond net op de weegschaal, was 't opeens -11 kilo...Wat zou betekenen dat ik in 'n week tijd 7 kilo afgevallen zou zijn..Kan het me niet voorstellen, denk dat de weegschaal stuk is :lol:

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 24 mar 2009 10:40

Haha nou dat zou een beetje te veel van het goede zijn he:-P.
Ik weet niet wat voor dieet jij dan volgt?? IK hou me aanbevolen :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 mar 2009 10:55

Haha ja idd ;)

Ik heb net 20 minuten intensief gefietst, op de hometrainer. Touwtjespringen doe ik maar niet elke dag meer, ik ga steeds bijna over mijn nek, ik denk dat ik het meer op moet bouwen. Ik zat aan de 350 keer. Ik ga maar gewoon terug naar 2x 100 keer per dag ofzo, en dan niet elke dag. Vorige week heb ik erg veel gewandeld, maar nu is het slechter weer, dus komt de hometrainer weer in zicht :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 mar 2009 12:06

het is ook goed om je benen rust te geven en zo.. ik doe het daarom om de dag.. en iig 3 keer per week!

stroobeer
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor stroobeer » 24 mar 2009 15:12

Hoe kun je nou het best afvallen?
Ik weet me geen raad:S
Ga niet alleen door het leven

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 24 mar 2009 16:35

Omdat als je zwanger raakt er toch wel wat kilootjes bij krijgt. Stel dat ik zwanger raak en ik 85 weeg en ik kom iets van 20 kilo aan dan zit ik dus over de 100, nou dat wil ik gewoon niet.
Daphne schreef:

Waarom?

Ik ken aardig wat mensen die met overgewicht zwanger werden en die kwamen allemaal veel en veel minder aan dan gemiddeld. Ik was zelf 65 (wat voor mij echt laag is) en kwam 20 kg aan. Die gingen er overigens ook weer gemakkelijk af (veel makkelijker dan normaal). Je lichaam wil als het zwanger is gewoon vet en vocht vasthouden en als je dat al hebt dan kom je dus minder aan.

Maar los daarvan, laat je kinderwens alsjeblieft niet afremmen door je gewicht. Daar schrik ik van hoor, moet je echt niet doen.

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 24 mar 2009 16:42

Evelien schreef:
Daphne schreef:

Waarom?

Ik voel met je mee...
Bij mijn vorige zwangerschap ben ik 18 kilo aangekomen, waar er nu nog steeds 10 van aanzitten :? En stel dat ik nu weer zwanger zou raken en zoveel bij zou komen, dan zit ik ook onderhand aan de 100 kilo... :oops: En zie dat er dan maar weer af te krijgen...
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik het niet raar vind dat je zo denkt :wink:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 mar 2009 16:44

Ik zou eerder diep in een dip raken als ik eerst af zou gaan vallen en dan weer aankomen door een zwangerschap!
Ik woog 5 kilo teveel naar mijn zin, maar was blij dat ik die er niet afgelijnd heb voor ik zwanger werd. Man, ik werd nu al dipperig van die kilo's die eraan vlogen. Uiteindelijk zaten er volgens mij 24 aan. Nu moet ik er nog 9 voor ik weer op gewicht voor mijn zwangerschap ben, en dan nog die 5 die er al aan zaten. maar nu moet ik toch lijnen, dan maar meteen die 5 kilo ook. Nu is het niet meer erg, maar ik had flink gebaald als ik net voor ik zwanger werd ook al had geliijnd. Maar da's denk ik persoonlijk blijkbaar :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 24 mar 2009 16:48

Ik herken beide scenario's, zowel van Evelien als MissF. Maar het is echt zo dat als je slank bent en zwanger word je echt veel meer aankomt. Zo kwam ik van Boudin aan van 63 naar 83, terwijl ik bij Gerlinde ook weer 83 woog maar wel vanaf 73. (Ik was na een half jaar alweer zwanger dus die 10 kilo zaten er nog aan.)

Nu weeg ik zo'n 67 en ben hard aan de slag om weer onder die 65 te geraken. 8)

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 24 mar 2009 16:54

Hmmm, ik wil graag nog iets afvallen, maar dat houdt mijn/onze kinderwens niet tegen, hoor! Bovendien hoeft er bij mij niets zoveel af: ik zit nog altijd te miepen over die 2/3 kilo die er maar niet af schijnen te willen... :oops:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 24 mar 2009 17:21

Ik heb zelf een flink overgewicht, maar dat houdt mij dus ook niet tegen wat betreft mijn kinderwens.
En wat meerderen hier al zeggen: je komt inderdaad veel minder aan als je al wat zwaarder bent en je bent zwanger. Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar heb het wel van meerderen gehoord en gezien.
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 mar 2009 17:58

overgewicht heeft mij ook niet tegengehouden om zwanger te raken :mrgreen: was beide keren zelfs snel zwanger!

ben bij Matteo toen 22 kilo aangekomen.. Bij Milan zou ik het niet weten..

als je zwaarder bent en je zou dan minder aankomen.. dan durf ik nu niet meer zwanger te raken :lol: hoeveel zal ik dan wel niet aankomen :mrgreen:

Terug naar “Archief”