Heb ik ook aangedacht om het kind in bad te doen maar....
pa loopt heel veel thuis maar die vertikt het om naar de kids te kijken en dan worden ze hier gedumpt.
Ma is voor haar gemak geboren en zou het best vinden als ik het in bad doet, ze flikt het ook gerust om te zeggen: ja probleem de luiers zijn op, haal jij ze effe dat geld komt wel....
Er liggen al verschillende rompertjes sokjes lakentjes ed bij hun en teruggeven is ook maar de vraag.
Dus ik houd die ouders heel kort. Wil best oppassen 22 uur!! per week, maar om nu allerlei extras te doen, dan wordt de situatie steeds gekker.
En er lopen nog 2 kinderen van mezelf rond en als ik alles voor die ouwelui ga doen, ze hebben ook zelf hun verantwoordelijkheid. Het zijn geen pleegkinderen maar gastkinderen via een gob en daar hoeft geen dagelijkse verzorging bij. Als het kind nu hier een vieze luier krijgt en van top tot teen eronder zit, begrijp ik dat het in bad gaat, maar dit gaat me toch wel te ver eerlijk gezegd. Maar het is wel heel moeilijk hoor.
Oja... ze wilde ook al dat ik dus naar het cb ging en maar zie hoe ik het met 4 kids ritsel, nou dat heb ik dus ook afgekapt.