Moderator: Moderafo's
Daatje123 schreef:Ik vind het totaal niet erg als er mensen onverwachts langskomen, maar dat gebeurd ook niet vaak. Wel een keertje dat mijn man uit bel. cath. nog even iets ging drinken met de groep bij iemand thuis (bij ons om de hoek). Ik was niet zo lekker en zat om half tien in me pyama + badjas op de bank (zonder lenzen, me haar in de war enzo) kom tie ff z'n laptop thuisbrengen. De twee mensen die met hem meegereden waren kwamen toen ook binnen. Ik had echt even iets van: daar zit ik dan, ik zie er niet uit. Toen ik dat later tegen mijn man vertelde zei hij: je zag er wel leuk uit
. Mannen...
Daphne schreef:Van huis uit was ik ook niet gewend om zomaar bij iemand binnen te stappen of zomaar onverwachts bezoek te krijgen. Hier in de streek is dat heel anders, mensen stappen gewoon bij je binnen en zelf kan je ook overal op elk uur van de dag terecht. Ik moest en moet daar (erg) aan wennen. Ik sta nog steeds niet zomaar bij iemand op de stoep, als ik naar iemand wil, bel ik altijd even van te voren.
Evelien schreef:Daatje123 schreef:Ik vind het totaal niet erg als er mensen onverwachts langskomen, maar dat gebeurd ook niet vaak. Wel een keertje dat mijn man uit bel. cath. nog even iets ging drinken met de groep bij iemand thuis (bij ons om de hoek). Ik was niet zo lekker en zat om half tien in me pyama + badjas op de bank (zonder lenzen, me haar in de war enzo) kom tie ff z'n laptop thuisbrengen. De twee mensen die met hem meegereden waren kwamen toen ook binnen. Ik had echt even iets van: daar zit ik dan, ik zie er niet uit. Toen ik dat later tegen mijn man vertelde zei hij: je zag er wel leuk uit
. Mannen...
Daar kan ik dan ook echt niet mee zitten.
dat ze onverwacht binnenkomen en jij zit in je pyjama ? Dat vind ik dan wel weer erg (ligt er aan wie het is....) ik ga vanavond badmintonnen en als ik bezweet thuiskom wil ik direct onder de douche hijs ik mij in m'n pyjama (dan zal het tegen half11 zijn) en dan wil ik ook vrij snel naar bed. Moet ook de volgende dag vroeg beginnen. Ik zou mij daar niet prettig bij voelen. Ik heb het ook tegen visite gezegd die waarschijnlijk vanavond komt (een buurman) ik zei: Als jij om kwart over 10 weer naar huis wilt gaan, dan wil ik douchen en liefst gelijk naar bed. Hij maakte er een geintje over maar hoop echt dat ie tegen die tijd weg is...Evelien schreef:Daatje123 schreef:Ik vind het totaal niet erg als er mensen onverwachts langskomen, maar dat gebeurd ook niet vaak. Wel een keertje dat mijn man uit bel. cath. nog even iets ging drinken met de groep bij iemand thuis (bij ons om de hoek). Ik was niet zo lekker en zat om half tien in me pyama + badjas op de bank (zonder lenzen, me haar in de war enzo) kom tie ff z'n laptop thuisbrengen. De twee mensen die met hem meegereden waren kwamen toen ook binnen. Ik had echt even iets van: daar zit ik dan, ik zie er niet uit. Toen ik dat later tegen mijn man vertelde zei hij: je zag er wel leuk uit
. Mannen...
Daar kan ik dan ook echt niet mee zitten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten