Zielig he, die prikjes.. Vorige week oa. de BMR prik gehad, maar gelukkig (nog?) geen last van gehad.
Ze heeft in haar hele leven eigenlijk nog nooit koorts oid gehad.
Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:Leuk dat Danique kan fietsen
@pol: de buurman van m'n opa en oma lieten hun (enigste) kind altijd achter de poort fietsen, zelfs tot ze 6 a 7 jaar was! De poort ging altijd op slot als ze aan het spelen was.
Als ze naar de auto liepen was het: deur uit, deur op slot, poort uit, poort op slot (auto), poort open, poort op slot, deur in, deur op slot. Brr, je kan het dan ook overdrijven denk ik
Ik zou t doen als ze op de basisschool zitten, vanaf 4, 5 ofzo of is dat al te laat ?
nietpol schreef:kwebbel schreef:Leuk dat Danique kan fietsen
@pol: de buurman van m'n opa en oma lieten hun (enigste) kind altijd achter de poort fietsen, zelfs tot ze 6 a 7 jaar was! De poort ging altijd op slot als ze aan het spelen was.
Als ze naar de auto liepen was het: deur uit, deur op slot, poort uit, poort op slot (auto), poort open, poort op slot, deur in, deur op slot. Brr, je kan het dan ook overdrijven denk ik
Ik zou t doen als ze op de basisschool zitten, vanaf 4, 5 ofzo of is dat al te laat ?
Verschrikkelijk zeg van die buurman. hoe komt zon kind aan verkeersregels dan?
Sterretje schreef:@ Aktiongirl and Ajl
Boek is niet heilig hoor, en ieder kind heeft eigen tempo. Bij Anna Sofie moet ik 2 weken van te voren in iedergeval bij het volgende hfst beginnen omdat ze heel snel is overal mee. Maar ik bedoel meer dat je wel dingen kunt herkennen. En met die sprongen ben ik het zelf wel eens. Daar geloof ik wel in. Alleen ieder kind op zijn eigen tijd. (mijn nichtje heeft nooit gerold;-) die sloeg het gewoon over en ging met 5 maand zich optrekken en al staan.
Enne, vanaf wanneer zetten jullie de kids in de kinderstoel?
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 65 gasten