Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor ajl » 19 mar 2009 07:53

-1,8 kg. In totaal nu 6 kg eraf in 9 weken tijd. Dat gaat wel de goede kant op. Ik zit gelukkig weer op mn gewicht van voor mn zwangerschap en pas maat 38/40 weer. Ben helemaal blij! Nu wil ik er het liefst nog 3/4 kg af hebben. Dan ben ik helemaal gelukkig met mn gewicht. Maar als dat niet lukt, vind ik het eigenlijk ook prima. Het voornaamste doel was immers mn kleding weer passen. Al merk ik wel dat sommige dingen niet meer passen, omdat toch je figuur anders is geworden.

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 19 mar 2009 08:22

Klasse, ajl! =D>
Hier nog niets eraf... ik sport 3 x per week (+ nu en dan joggen), eet geen zoetigheid/hartige dingen meer en er is nog niets af! Ik heb wel het gevoel dat ik een strakker figuur gekregen heb, maar het is in kilo's nog niet te zien! :?
Ja, het kan zijn dat het extra spiermassa is (weegt meer dan vet), maar ik zou zo graag bevestiging van de weegschaal willen hebben... :oops: #-o

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 mar 2009 09:13

2 jaar geleden paste ik maat 38 nog :shock: nu zit ik in 40 en vind dat eigenlijk nog wel een prima maat! Ik zou denk ik niet weer naar 38 terugwillen, wel m'n buikje er af.
Ga vanavond weer ns sporten :D (badmintonnen) heb het idee dat badmintonnen (ruim een uur intensief) dat het echt helpt om met namen m'n benen en armen wat gespierder te krijgen.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

happy mom
Mineur
Mineur

Berichtdoor happy mom » 19 mar 2009 09:15

heb de afgelopen 5 bladzijden gelezen,
wooow wat zijn jullie ontzettend goed bezig zeg!
Echt mijn complimenten ervoor!!

Ik was bezig met weight watchers en was krap 5 kilo afgevallen,
nu heb ik er de afgelopen weken de brui aangegeven en ben ik weer 3.5 kilo aangekomen.
Baal nu zo van dat ik er de brui aangegeven heb, maar jah, heb het zelf gedaan he.

Ik ga nu weer beginnen, en hoop dat ik het net zo goed kan volhouden als jullie.
Ben na mijn zwangerschap 12 kilo aangekomen en die moeten er dus nog af....
Ik las verder over streep je weg dieet, wat houd dit in?
Wat volgen jullie verder voor dieten?

gr happy mom

happy mom
Mineur
Mineur

Berichtdoor happy mom » 19 mar 2009 09:16

misschien nog een tip voor een flubberbuikje en dikke billen/bovenbenen?

gr happy mom

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 mar 2009 09:37

streep-je-slank dieet, van de Margriet.
Je krijgt een bepaald aantal vakjes, elke dag, van elke belangrijke schijf een aantal. Die moet je vullen. Of tenminste, bijna. Dan heb je nog een stel vakjes voor extraatjes, maar die mag je n principe niet gebruiken. Dat mag alleen als je meer dan 30 minuten per dag beweegt. 30 minuten bewegen moet elke dag, maar als je meer beweegt kun je meer vakjes verdienen. En kun je dus meer eten.
Ik vind het ideaal! Al sta ik nu volgens mij wel stil. Maar ik val vooral af in omvang denk ik, want ik pas weer mijn shirtjes maat S en mijn rokjes maat 40. Dus het werkt wel :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 mar 2009 09:41

heb ff gelezen voor jouw dieet maar daar moet je voor betalen ??
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 19 mar 2009 10:15

Ja klopt, weet alleen niet meer precies hoeveel. Volgens mij is dat wel op http://www.margriet.nl te vinden.

Ik ben blij! :D Ik ben sinds maandagochtend al 4,5 kilo kwijt! Gaat wel heel snel, maar dat was de vorige keer ook.
Moet wel zeggen, dat ik me niet helemaal precies aan het dieet houd. In die zin, dat ik sommige producten wissel. Dat mag ook, er staan lijstjes in het boek waarin staat wat je als vervanging mag hebben. Gisteren moesten we bijvoorbeeld een plakje kruidkoek. Ik ga dus echt niet voor gemiddeld 2 plakjes per week een kruidkoek kopen... :roll: Ik neem dan dus gewoon ontbijtkoek of een Liga.
Wel baal ik, dat ik zaterdag een heel brood had gekocht en niet de helft in de vriezer heb gedaan. Dat is namelijk het nadeel van SB: Je mag amper brood eten. Nu kan ik een hoop aan de eendjes geven omdat het al redelijk droog begint te worden. Maandag dus maar een halfje gekocht en deze in de diepvries gedaan.
En waar ik ook van baal: Je bent zoveel geld kwijt! Maandag boodschappen gedaan voor maandag en dinsdag. Eén tasje vol voor 27,50. :shock: Ik ga de groenten en het fruit nu dus maar echt bij de groenteboer halen in plaats van bij de supermarkt. ik denk dat ik dan minder kwijt ben.
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 mar 2009 10:16

happy mom schreef:misschien nog een tip voor een flubberbuikje en dikke billen/bovenbenen?

gr happy mom

touwtje springen :mrgreen: Echt het helpt ontzettend goed!!

zonet weer 2000 sprongen gedaan!

ajl wat ga je goed!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 mar 2009 12:09

je hoeft niets te betalen voor de streep-je-slank methode. Tenminste, ik zit niet op die site ofzo. Ik heb gewoon via marktplaats zo'n dagboekje gekocht. Wel met 3 boeken erbij, eet je slank, denk je slank en beweeg je slank. Maar die dagboekjes zijn ook los te koop. Die kosten niet zoveel. En daar vul je al die vakjes in, en staat ook in hoe het moet.
Ik vind 45 euro per jaar ofzo echt te veel om lid te worden van zo'n site. Misschien dat ik het nog eens doe, als ik stil ga staan qua gewicht, dat dat een stimulans is. maar nu niet.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 19 mar 2009 19:08

Wow jullie gaan idd echt goed.
Bij mij is er nu totaal 6 kilo af =D>

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 20 mar 2009 15:18

Das slim MissF om ze via marktplaats aan te schaffen.

Goed bezig allemaal joh.

Mijn benen worden al strakker. Leuk zo'n apparaat.
2 weken geleden was ik een halve kilo afgevallen van het anti snoep,koek, frisdrank,chocola week. Heb het nu voor de 3e week gedaan maar vorig weekend wel lekker gegeten. Had een verjaardag en me een beetje uitgeleefd en ben dus maar niet op de weegschaal gegaan :wink: Nu weer goed opgelet ben benieuwd of het nog z'n kilo's heeft 'afgeworpen' 8)

Vanmorgen ook een heleboel 'sprongen' gedaan, heb met de kids buiten gespeeld en touwtje gesprongen....daar gaan ongemerkt een boel sprongen inzitten, en omdat het met van die aftelrijmpjes gaat mag je tussendoor even rusten want dan zijn er anderen dus dat ging lekker. Heerlijk die lente....

Net terug van een skeelertocht....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 mar 2009 18:18

Lisette.V schreef:Wow jullie gaan idd echt goed.
Bij mij is er nu totaal 6 kilo af =D>

wat goed!

hier gister en vandaag weer touwtje gesprongen!

happy mom
Mineur
Mineur

Berichtdoor happy mom » 20 mar 2009 20:31

hoi,
even een vraagje over het touwtje springen...
doen jullie dit met een gewoon springtouw en dan maar raak springen?
ik las een paar berichtjes terug over rijmpjes...
... zou je die op kunnen schrijven voor mij?

nou ben heel benieuwd, als touwtje springen echt zo goed helpt ga ik daar rap mee beginnen!
hoe vaak springen jullie? en hoe lang?

gr happy mom

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 21 mar 2009 14:06

Volgens mij dreunt de hele buurt hier weg als ik ga touwtjespringen :shock: :mrgreen:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Terug naar “Archief”