Ja klopt, weet alleen niet meer precies hoeveel. Volgens mij is dat wel op
http://www.margriet.nl te vinden.
Ik ben blij!

Ik ben sinds maandagochtend al 4,5 kilo kwijt! Gaat wel heel snel, maar dat was de vorige keer ook.
Moet wel zeggen, dat ik me niet helemaal precies aan het dieet houd. In die zin, dat ik sommige producten wissel. Dat mag ook, er staan lijstjes in het boek waarin staat wat je als vervanging mag hebben. Gisteren moesten we bijvoorbeeld een plakje kruidkoek. Ik ga dus echt niet voor gemiddeld 2 plakjes per week een kruidkoek kopen...

Ik neem dan dus gewoon ontbijtkoek of een Liga.
Wel baal ik, dat ik zaterdag een heel brood had gekocht en niet de helft in de vriezer heb gedaan. Dat is namelijk het nadeel van SB: Je mag amper brood eten. Nu kan ik een hoop aan de eendjes geven omdat het al redelijk droog begint te worden. Maandag dus maar een halfje gekocht en deze in de diepvries gedaan.
En waar ik ook van baal: Je bent zoveel geld kwijt! Maandag boodschappen gedaan voor maandag en dinsdag. Eén tasje vol voor 27,50.

Ik ga de groenten en het fruit nu dus maar echt bij de groenteboer halen in plaats van bij de supermarkt. ik denk dat ik dan minder kwijt ben.