DesertRose schreef:Nu ben ik over het algemeen niet tegen vaccinaties, maar wel tegen deze. Waarom? het moet de losbandige levensstijl beschermen. Volgens mij heb je niet minder dan 10%, maar minder dan 1% kans op een SOA, als je zelf monogaam bent en altijd bent geweest, en je een partner zoekt waarvoor dat ook geldt.
en als je je eigen pleziertjes belangrijker vind dan Gods geboden, dan moet je je inderdaad hoognodig gaan beschermen tegen allerhande ellende.
Verstoppertje spelen? Voor het oplopen van een SOA hoeft men niet perse vleselijke gemeenschap te hebben
Het is inderdaad een mooi principe van het monogaam zijn of om je zelf voor de of een ander willen bewaren. Wat o wat als de principes eens falen op een onbewaakt ogenblik...en het is niet mister right.... Men kan natuurlijk stellen:
als je je eigen pleziertjes belangrijker vind dan Gods geboden, dan moet je je inderdaad hoognodig gaan beschermen tegen allerhande ellende Men kan ook het nuchtere verstand gebruiken... Daarbij geldt voor de vrouw...nog eens, wat als je man zich niet aan het principe heeft weten te houden....
Ik zie de HPV-vaccinatiehet net als verzekeren, je hoeft je huis niet verzekeren, je mag je huis verzekeren. Mochten dan de principes een keer falen is er behalve een verootmoediging tegen over God, geen ellende binnen boord gehaald.
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.