Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:... en altijd heb ik alles opgehangen.. dus handdoeken etc allemaal bij elkaar en dan ben je onderin de wasmand en heb je nog iets, wat dan al vooraan gehangen had moeten hebben![]()
Saskia schreef:paprikameisje2 schreef:... en altijd heb ik alles opgehangen.. dus handdoeken etc allemaal bij elkaar en dan ben je onderin de wasmand en heb je nog iets, wat dan al vooraan gehangen had moeten hebben![]()
Nou, ik hang vaak ook wel dingen bij elkaar, maar als ik dan later nog iets tegenkom, dan gaat dat gewoon maar ergens anders hoor, zo'n probleem is dat toch niet?
*Annette* schreef:Saskia schreef:paprikameisje2 schreef:... en altijd heb ik alles opgehangen.. dus handdoeken etc allemaal bij elkaar en dan ben je onderin de wasmand en heb je nog iets, wat dan al vooraan gehangen had moeten hebben![]()
Nou, ik hang vaak ook wel dingen bij elkaar, maar als ik dan later nog iets tegenkom, dan gaat dat gewoon maar ergens anders hoor, zo'n probleem is dat toch niet?
Maar als je dat in je hebt zitten is dat moeilijk te veranderen!! Me ma hangt alles door elkaar op, ik hang ook alles netjes bij elkaar. Wij hebben 2 verschillende kleuren baddoeken en washandjes en in de badkamer liggen ze ook netjes om en om, op de waslijn doe ik dat ook. Alleen soms kom je dan net verkeerd uit
, dus dan schuif ik alles op zodat die er toch nog tussen past. Broeken bij broeken, shirts bij shirts, ondergoed bij ondergoed en alles van klein naar groot. Anders kan ik niet rustig wat anders gaan doen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten