Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:blekkeren denk ik
Optimatus schreef:Ik vind dat de stiefvader van dat meisje eens moet gaan biechten, niet die doktoren die het leven van het meisje hebben gered.
Kitty schreef:Biechten? Opsluiten lijkt me beter.
Rolf schreef:„Christenen ervaren nog steeds een kloof tussen de zondag en de maandag”, zegt hij.
Ondanks allerlei organisaties die zich inmiddels bezighouden met de doordeweekse christen
verandert er volgens ds. Van der Spoel nog weinig. „Dat is mijn grote zorg. Veel preken,
ik sluit die van mijzelf erbij in, gaan over persoonlijk geloof, en over gemeentewerk.
Maar niet over hoe geloof handen en voeten krijgt in het dagelijks leven.”
Volledig artikel.
Optimatus schreef:Ik vind dat de stiefvader van dat meisje eens moet gaan biechten, niet die doktoren die het leven van het meisje hebben gered.
Riska schreef:Optimatus schreef:Ik vind dat de stiefvader van dat meisje eens moet gaan biechten, niet die doktoren die het leven van het meisje hebben gered.
Het ergste is dat het Vaticaan instemmend heeft gereageerd op de excommunicatie.
Het is een godgeklaagd schandaal. In plaats van zorg, pastoraat, excommunicatie.
Wie is de mens dat hij een ander mens de deuren tot de kerk/eucharistie etc. dicht durft houden!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten