Moderator: Moderafo's

MissF schreef:Wow TJ, wat goed!
Ik zat vanmorgen op de -5,5. Eigenlijk zou ik me alleen op maandag wegen, maar dat ding staat er zo verleidelijk
Ik heb vandaag 200 keer gesprongen, maar maar 100 heel snel, anders hou ik het niet vol. Daarna gewioon nog 100 op lage snelheid. Dat ging best.
Ik was van plan om vandaag naar mijn ouders te lopen met Jurian samen, drie kwartier heen, drie kwartie rterug, maar ze voorspellen zoveel regen, ik weet niet of ik het ga doen.

Daphne schreef:Hoe krijg je al dat drinken naar binnen, Annette?!
Ik heb 's ochtends al moeite om 1 glas drinken naar binnen te krijgen.
Op mijn werk drink ik wel meer, daar hangt een gruwelijk droge lucht.
 . Ik ben n hele makkelijke drinker, dus dat scheelt gewoon heel veel. Heb vanmorgen al 2 liter op. Alleen moet wel veel na de wc
. Ik ben n hele makkelijke drinker, dus dat scheelt gewoon heel veel. Heb vanmorgen al 2 liter op. Alleen moet wel veel na de wc  . Maar met eten heb ik soms wel weer moeite, gelukkig gaat het nu wat beterder, maar ik heb echt een tijdje gehad dat ik tijdens het eten wel kon stoppen, kreeg het dan niet naar binnen. Waardoor ik soms teweinig at, wel veel fruit. Volgens andere eet ik nog niet veel... Had ook wel temaken met de heftige maagklachten. Me pa riep al, dat als het zo door ging ik straks met de konijnen door de tralies kon eten
. Maar met eten heb ik soms wel weer moeite, gelukkig gaat het nu wat beterder, maar ik heb echt een tijdje gehad dat ik tijdens het eten wel kon stoppen, kreeg het dan niet naar binnen. Waardoor ik soms teweinig at, wel veel fruit. Volgens andere eet ik nog niet veel... Had ook wel temaken met de heftige maagklachten. Me pa riep al, dat als het zo door ging ik straks met de konijnen door de tralies kon eten  ... Magoed ik wil in ieder geval nog die 3-6kg eraf hebben. Dan kan iedereen me nog zeggen, je bent echt niet dik hoor! Maar me gewicht staat me gewoon niet aan, en het randje over m'n rok ook niet.
... Magoed ik wil in ieder geval nog die 3-6kg eraf hebben. Dan kan iedereen me nog zeggen, je bent echt niet dik hoor! Maar me gewicht staat me gewoon niet aan, en het randje over m'n rok ook niet. ! Respect voor je
! Respect voor je  !
! terwijl het hier een stuk langzamer gaat
  terwijl het hier een stuk langzamer gaat  

.
.

) en juist doordat je die lekkere dingen ook gewoon kan nemen vind ik het helemaal niet moeilijk om vol te houden!
 ) en juist doordat je die lekkere dingen ook gewoon kan nemen vind ik het helemaal niet moeilijk om vol te houden! 

Lisette.V schreef:Wat gaan jullie allemaal goed zeg.
De kilo's vliegen er bij jullie af zegterwijl het hier een stuk langzamer gaat

Ik zit nu op -5 daar ben ik al heel blij mee, maar ik ga nog wel een tijdje door hoor;-)

's ochtends probeer ik op m'n vrije dag een appel te nemen. (door het vele kauwen ben je eerder verzadigd)
 's ochtends probeer ik op m'n vrije dag een appel te nemen. (door het vele kauwen ben je eerder verzadigd) en ik hoor van iedereen dat ik ben afgevallen......... zelf is er nu ongeveer 3kg vanaf. Ik krijg er nog niet meer vanaf maar ik ben ook wel eens in zonde gevallen
 en ik hoor van iedereen dat ik ben afgevallen......... zelf is er nu ongeveer 3kg vanaf. Ik krijg er nog niet meer vanaf maar ik ben ook wel eens in zonde gevallen 

Ik weet dat het slecht is voor de lijn, maar dan let ik de rest van de dag extra op, en kan het volgens mijn hokjesdieet net. En dan kan ik er weer een weekje tegenaan
 Ik weet dat het slecht is voor de lijn, maar dan let ik de rest van de dag extra op, en kan het volgens mijn hokjesdieet net. En dan kan ik er weer een weekje tegenaan 

en als ik taart eet, koop ik het niet maar maak ik t zelf van biscuits, magere kwark/yoghurt zonder extra toegevoegde suiker maar wel met een bekertje magere room o.i.d.
 en als ik taart eet, koop ik het niet maar maak ik t zelf van biscuits, magere kwark/yoghurt zonder extra toegevoegde suiker maar wel met een bekertje magere room o.i.d. 

jep is me wel eens verteld hier op RW.. maar ik zou niet weten wat ik meer zou moeten eten want ik heb ook geen honger!Maneah schreef:MissF & Kwebbel.. Goed bezig!
Het kan ook zijn dat je te weinig eet hé? Ook al eens over nagedacht?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten