Alle (kleine) beetjes helpen. Een H7 lamp kostte bij de benzinepomp €13,95, bij de dealer €11,95 (+€8 voor het inzetten), bij Gamma €3,95 en hier €1,50.
Of die laatste net zoveel branduren heeft weet ik niet. Die van Gamma zijn wel goed hoorde ik.
Moderator: Moderafo's
meissie88 schreef:Ow amar dat boeit me echt niet of het wel of niet 'echte' zijn, maar dat 'k meer licht heb, vind ik véél beter!
En in de ouwe starlet van me, hoeven echt niet van die dure spectaculaire lampen
Daphne schreef:meissie88 schreef:Ow amar dat boeit me echt niet of het wel of niet 'echte' zijn, maar dat 'k meer licht heb, vind ik véél beter!
En in de ouwe starlet van me, hoeven echt niet van die dure spectaculaire lampen
Het maakt mij ook niks uit hoor, wat voor lichten jij hebt...![]()
Ik reageerde alleen op Rolf. Gaan die Action-lampen lang mee of heb je ze nog niet zo lang?
Meer licht, daar gaat het uiteindelijk om. En meer branduren voor minder geld.meissie88 schreef:Ow amar dat boeit me echt niet of het wel of niet 'echte' zijn, maar dat 'k meer licht heb, vind ik véél beter!
Het is ook heel storend als lichten te fel zijn. (Zonodig, heel kort, even knipperen met groot licht ter waarschuwing).Evelien schreef:Ik rij s'avonds nooit. Durf ik zelf ook niet aan. Want als er iemand mij tegemoed rijdt met blauwe lichten kan ik het schudden. Dan kan ik de auto langs de kant van de weg zetten en dan moet iemand anders verder rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten