Berichtdoor Galateia » 26 feb 2009 12:20
@Bumba: wij denken ook, dat dat het is geweest, in combinatie met het strenge gezin waar mijn man uit komt. Van dat laatste wisten we, dat de Raad daar argwanend tegenover staat, maar wij dachten dat wel was gebleken, dat wij niet lijken op hoe het bij mijn man thuis er aan toeging...
Hoe het nu verder gaat? Voordat alles in orde is, zal het nog wel een paar weken duren. Ergens eind maart of begin april zullen onze papieren dan bij een vergunninghouder liggen. En dan duurt het nog een hele lange tijd voordat wij een kindje zullen hebben, reken maar op jaren. Hoeveel jaren? Ik heb geen idee. Dat is eigenlijk alleen bij China enigszins te voorspellen, omdat daar met wachtlijsten wordt gewerkt, die op datum van inschrijving werkt. Alle andere landen werken anders: natuurlijk heb je een wachtlijst, maar die volgorde wordt niet altijd aangehouden, men kijkt naar waar men denkt dat dat specifieke kind het beste past.
Anyway, het zal nog wel een hele lange tijd gaan duren. Eerst maar eens hopen, dat de Raad vandaag of morgen nog belt voor de volgende afspraak!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde