Moderator: Moderafo's
christien schreef:...alleen ben ik gewoon de ware nog niet tegen gekomen.
Rienuku schreef:...aan de andere kant, als ik nu de ware tegen kom, dan...
christien schreef:Haha, volgens mij spreek jij uit ervaring![]()
Maar wat je al zegt misschien is de ´ware´gewoon degene die je ontzettend gelukkig maakt,
en wat ook wel belangrijk is waar je je zelf bij kan zijn.
Misschien word je als je ouder word minder kieskeurig?
Prince Caspian schreef:em_ma schreef:Nog een vraagje: wat doen de vrijgezellen hier om iemand op te scharrelen?
Ik zag net een vallende ster, volgens mij ben jij het! Wil je wat drinken?![]()
Vonkie schreef:Ik bedoelde met: "Ik doe er ook geen moeite voor" , dat ik me niet op allerlei datingssites ga aanprijzen ofzo. Maar dat ik gewoon lekker mijn leventje leid zoals ik het altijd al deed en dan wel zie hoe het loopt.
En ik geloof wel dat God zich met dit soort dingen bemoeit. Hij leid toch je hele leven, waarom dan niet in deze dingen?
Vonkie schreef:Ik bedoelde met: "Ik doe er ook geen moeite voor" , dat ik me niet op allerlei datingssites ga aanprijzen ofzo. Maar dat ik gewoon lekker mijn leventje leid zoals ik het altijd al deed en dan wel zie hoe het loopt.
En ik geloof wel dat God zich met dit soort dingen bemoeit. Hij leid toch je hele leven, waarom dan niet in deze dingen?
Vonkie schreef:Zijn wij per ongeluk familie, jij neemt mij weer de woorden uit de mond.
Inderdaad, over die leeftijd. Ik krijg soms dezelfde reactie idd. Meid, je bent 20! Nog geen verkering? "Nee beste meneer/mevrouw. Als die vriend op komt dagen istie van harte welkom maar ik vermaakt me ook nog prima zonder".
Niet dat mensen het vaak tegen je zeggem maar soms zie je mensen op een of andere manier kijken ofzo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten