Moderator: Moderafo's
Treborg schreef:je mag ook wel lol hebben maar tegenwoordig komt dat op de 1ste plaats en dat vind ik niet kloppen het is toch veel specialer om het met 1 persoon allemaal te ontdekken of zit ik daar nou helemaal verkeert??
wat stelt het anders nog voor?
Treborg schreef:het is toch veel specialer om het met 1 persoon allemaal te ontdekken of zit ik daar nou helemaal verkeert??
rafaell schreef:Inderdaad. Kinderen zitten dan nog op school en kun je nog niet volledig verantwoordelijk houden voor de daden. Waar blijft dan de opleiding? Onze kenniseconomie? De onafhankelijkheid van de vrouw? En waarom je dan geen zelfbevrediging meer hebt ontgaat me volledig, partners hebben niet altijd tegelijkertijd behoefte aan seks, dan zal een van de twee toch aan zelfbevrediging moeten doen. Afijn, waarom zelfbevrediging een probleem is ontgaat me ook volledig. Net als waarom seks buiten het huwelijk per definitie een probleem is.
DesertRose schreef:Probeer even vanuit een ander perspectief te kijken, Rafaell. Ik plaats deze opmerking namelijk vanuit een Bijbelse visie. misschien dat je het vanuit dat oogpunt nog kan begrijpen.
Voor mijzelf kan ik je wel begrijpen. Zonder Bijbel had ik er ook op los geleeft, dus begrijp ik je volkomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten