esli schreef:Grappig dat iedereen hier kleren uitzoekt die bij de kleren van vriend/man passen (of andersom). Daar zou ik dus geen moment aan denken![]()
Ik let daar eigenlijk alleen op bij belangrijke momenten zoals bruiloften bijvoorbeeld
Moderator: Moderafo's
esli schreef:Grappig dat iedereen hier kleren uitzoekt die bij de kleren van vriend/man passen (of andersom). Daar zou ik dus geen moment aan denken![]()
omdat wij dat zo gewend zijn binnen onze familie!liefie schreef:Waarom moest je man een pak aan met dopen? bij ons doen de meeste mannen dat wel als ze zelf een kindje laten dopen. Maar niet als er een neefje/nichtje wordt gedoopt.
Wij gaan altijd met ''nette'' kleding naar de kerk maar ik heb geen kleding die ik alleen maar op zondag draag.
Lalage schreef:Een van de daggasten op onze bruiloft heeft altijd van die hele wijde broeken en een capuchontrui aan. Voor onze bruiloft had hij een overhemd en een spiksplinternieuwe wijde broek aan. Zo was hij op z'n eigen manier feestelijk gekleed. Ik zou het heel raar hebben gevonden als hij in pak was gekomen. Ik vind het belangrijker dat mensen zichzelf zijn en vind het juist tof als mensen zich in hun eigen stijl kleden.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 36 gasten