Michael schreef:Leningen, en giften.. 50 miljard van de VS alleen al
Sure!
Moderator: Moderafo's
Michael schreef:Leningen, en giften.. 50 miljard van de VS alleen al
Lovely schreef:Wikipedia een betrouwbare bron? Post Wilders daar ook niet?
Optimatus schreef:
Het is vreemd dat een groep mensen, eeuwenlang vervolgd, nu zelf anderen vervolgt.
Michael schreef:Ja Sabra, bevestig dat alsjeblieft.. Ik hoop dat die christenen in Jeruzalem zich een beetje aanstellen. Het is mijn nicht en broer overigens ook overkomen toen ze met een vakantie in Jeruzalem liepen. Ik dacht altijd dat het een uitzondering was.
Wat je nu zegt vind ik eigenlijk enger... "Niet zo'n behoefte aan christenen?" "Gezien de afgelopen 20 eeuwen?" Ze laten het niet los he? Eens iets aangedaan is voor de rest van de eeuwigheid en alle afstammende generaties gehaat. Klinkt mij een beetje xenofobisch in de oren. "Wij Hollanders hebben niet zo'n behoefte aan de Marrokanen." "Logisch gezien de laatste 20 jaar" Dat is een uitspraak die gewoon onverkort racistisch is. Niet zo'n behoefte aan christenen... Tsjah.. Christenen zijn geen ras. Dus is het geen racisme... Komen ze mooi weg...
Is het normaal of sporadisch in Israel dat christenen door Joden gediscrimineerd worden om wat er in het verleden gebeurt is? Het overgrote deel van de christenen van vandaag draagt Joden een warm hart toe...
Vertel je nu Sabra dat die liefde niet wederzijds is? En als dat zo is... Hoe fixen we dat dan? Ik heb helemaal geen zin om door iemand geminacht te worden. Ik denk dat christenen dat niet verdienen. We maken genoeg fouten. Maar wie doet dat niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten