Rinus88 schreef:Haha, leuk, julie ook al? Wij ook, en er is nog iemand op het forum die op die dag gaat trouwen (weet alleen even niet meer wie...)
Zijn jullie ook al een eind met de voorbereidingen?
Grappig ja! Is volgens mij wel een populaire datum;-), de zaak waar ik mijn bruidsmake-up/kapsel laat doen, had die ochtend nog 2 bruiden en in onze gemeente zit nog een stel die dan gaat trouwen
Het schiet nu aardig op met de voorbereidingen, het is nu echt de kleinere dingen nog regelen zoals het boeket, de trouwkaart, bedankjes, kleding van mijn vriend, etc etc.
En een huis natuurlijk!!
Hoe ver zijn jullie?
Wij zijn ook al een heel eind. Het boeket en het autostuk moeten nog definitief geregeld worden, maar de vorm enzo staan wel al vast - de details zijn een taak voor m'n vriend

. Wij moeten ook nog een trouwkaart uitzoeken, en bedankjes. De a.s. bruidegom moet ook nog een pak uit gaan zoeken, inderdaad, maar daar heb ik ook weer niets mee te doen...

. Ik heb alleen nog een kapster en kousen nodig...
De huwelijksreis is ook al geregeld, inclusief de boot (want da's ook wel handig als je naar Ameland gaat

).
Wij krijgen de sleutel van ons huis 6 weken voor de bruiloft, dus dat is nog wel even aanpoten, maar goed, er hoeft niet veel te gebeuren.
Moeten jullie nog een huis zoeken dan?