je eet wel erg weinig boterhammen.
Ik eet er per dag zeker 5/6.
Ach we hebben de afgelopen dagen er wel lekker van genomen saampjes. k heb nergens op gelet. Vanaf volgende week gaan we er wel op letten (nu mag het nog ffies).
Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:ik heb niet eens een weegschaalmaar ben wel netjes op weg, hou het keurig vol
's ochtends een beschuit
10uur een appel/banaan
12.00 / 13.00: twee boterhammen
16.00 kop thee / opkikker
18.15 1x warme maaltijd, event. toetje
's avonds nog thee of fris (cristal clear, e.d.)
en daar hou ik het bij! O ja ben ook echt nu op een sport
kwebbel schreef:ik heb niet eens een weegschaalmaar ben wel netjes op weg, hou het keurig vol
's ochtends een beschuit
10uur een appel/banaan
elvira (gast) schreef:(en ik sport straks zelfs 3 x per week! Ervaring leert, dat dat bij mij het beste helpt)
Gerdien B. schreef:Dan word ik juist zwaarder!!!
Aangezien spieren meer wegen dan vet. Ik heb mijn sportschool ook op gezegd. Moest mij er heen slepen en vond er weinig aan. Daarbij was het erg op jezelf gericht en weinig gezelligheid. Voor mijn conditie was het wel goed, maar voor afvallen echt niet. Ik werd er juist zwaarder van. Mijn spieren ontwikkelen vrij snel en vet ging er op een gegeven moment echt niet van meer van af.
gewoon beetje opletten met wat ik eet en dan komt het over het algemeen wel goed.
ik val echt niet flauw hoor, dit is wat ik al ongeveer jaaaaren eet met de laatste tijd veel chips er bijLalage schreef:kwebbel schreef:ik heb niet eens een weegschaalmaar ben wel netjes op weg, hou het keurig vol
's ochtends een beschuit
10uur een appel/banaan
Dat is wel erg weinig zeg. Val je niet flauw? Ik eet twee keer zoveel als wat jij hier noemt, waarschijnlijk nog wel meer en mijn gewicht is stabiel. Het kan heel goed dat jouw stofwisseling anders werkt dan de mijne, maar pas op dat je niet op de zuinige stand komt te staan, want dan krijg je het jojo-effect...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten